Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Płeć, mózg a uczenie się - niebezpieczne mity

Authors:
Goetz, Magdalena
Full title:
Płeć, mózg a uczenie się - niebezpieczne mity / Magdalena Goetz
Search in:
Głos Pedagogiczny. - 2019, luty/marzec, s. 30-34
Notes:
Bibliogr
Subject:
Mózg
Myślenie
Zdolności
Zainteresowania
Neuropsychologia
Kobieta
Mężczyzna
Płeć
Stereotyp
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01557caa#a2200349#i#4500
001 3223000867536
003 OLSZT 005
005 20240125114233.5
008 190326s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Goetz, Magdalena.
245 1 0 %a Płeć, mózg a uczenie się - niebezpieczne mity / %c Magdalena Goetz.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Otwarty umysł. Mars, Wenus i płeć mózgu. Jak (dez)informują nas media. A jakie są fakty? Prawdziwe różnice. Zagrożenie stereotypem.
650 9 %a Mózg
650 9 %a Myślenie
650 9 %a Zdolności
650 9 %a Zainteresowania
650 9 %a Neuropsychologia
650 9 %a Kobieta
650 9 %a Mężczyzna
650 9 %a Płeć
650 9 %a Stereotyp
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2019, luty/marzec, s. 30-34 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000867536 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Otwarty umysł. Mars, Wenus i płeć mózgu. Jak (dez)informują nas media. A jakie są fakty? Prawdziwe różnice. Zagrożenie stereotypem.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form