Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczenie się i nauczanie matematyki : od dziecięcej ciekawości do rozwijania zainteresowań matematycznych

Autorzy:
Kopienka, Olga
Tytuł pełny:
Uczenie się i nauczanie matematyki : od dziecięcej ciekawości do rozwijania zainteresowań matematycznych / Olga Kopienka
Rok wydania:
2010
Szukaj w:
Aktywna edukacja w przedszkolu i szkole, s. 199-210
Uwagi:
Bibliografia na stronach 209-210
Temat:
Matematyka
Metody nauczania
Przedszkola
Matematyka (przedmiot szkolny)
Nauczanie
Szkoły podstawowe
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01774caa#a2200325#i#4500
001 3223000867592
003 OLSZT 005
005 20240125114233.5
008 190321s2010####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kopienka, Olga. %e Autor
245 1 0 %a Uczenie się i nauczanie matematyki : %b od dziecięcej ciekawości do rozwijania zainteresowań matematycznych / %c Olga Kopienka.
260 # %c 2010.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronach 209-210.
520 8 %a Artykuł zawiera: Koncepcje nauczania - uczenia się matematyki ( Koncepcja nauczania realistycznego Hansa Freudenthala, Metoda czynnościowa Z. Krygowskiej) ; Matematyka w przedszkolu i szkole ; Dojrzałość do uczenia się matematyki.
650 9 %a Matematyka
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Przedszkola
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Szkoły podstawowe
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
773 0 # %i // W: %t Aktywna edukacja w przedszkolu i szkole, %g s. 199-210 %w xx001737142 %w (NUKAT)vtls001737142 %z ISBN 9788360038123
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000867592 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera: Koncepcje nauczania - uczenia się matematyki ( Koncepcja nauczania realistycznego Hansa Freudenthala, Metoda czynnościowa Z. Krygowskiej) ; Matematyka w przedszkolu i szkole ; Dojrzałość do uczenia się matematyki.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz