Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej : perspektywa dzieci

Autorzy:
Szyller, Aleksandra
Tytuł pełny:
Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej : perspektywa dzieci / Aleksandra Szyller
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN:
9788323531357
9788323531517
9788323531432
9788323531593
Seria:
Badanie Edukacji
Opis fizyczny:
106 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 29 cm
Wydanie:
Wydanie 1
Uwagi:
Publikacja dofinansowana przez Wydział Pedagogiczny UW
Bibliografia na stronach 99-102
Temat:
Uczniowie klas początkowych
Nauczanie początkowe
Podręcznik
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Historia
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02390cam#a2200505#i#4500
001 3223000867755
003 OLSZT 005
005 20240125114233.4
008 190329s2018####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788323531357 %q druk
020 %a 9788323531517 %q e-pub
020 %a 9788323531432 %q pdf online
020 %a 9788323531593 %q mobi
035 %a xx004537428
035 %a (NUKAT)vtls004537428
040 %a SIEDL 001/AD %b pol %e PNN %c SIEDL 001/AD %d GD U/MJs %d WR U/JHs %d OLSZT 005
100 1 %a Szyller, Aleksandra. %e Autor
245 1 0 %a Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej : %b perspektywa dzieci / %c Aleksandra Szyller.
250 %a Wydanie 1.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, %c 2018.
300 %a 106 stron : %b ilustracje (w tym kolorowe) ; %c 29 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Badanie Edukacji
500 %a Publikacja dofinansowana przez Wydział Pedagogiczny UW.
504 %a Bibliografia na stronach 99-102.
520 8 %a Raport z badań, których celem była analiza wypowiedzi uczniów klas trzecich na temat użytkowanych pakietów edukacyjnych. Badani uczniowie zaprojektowali również własne zadania, które chcieliby zamieścić w podręcznikach.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Podręcznik
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Historia
710 2 # %a Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Badanie Edukacji
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000867755 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-235-3135-7 %q druk
920 %a ISBN 978-83-235-3151-7 %q e-pub
920 %a ISBN 978-83-235-3143-2 %q pdf online
920 %a ISBN 978-83-235-3159-3 %q mobi

Raport z badań, których celem była analiza wypowiedzi uczniów klas trzecich na temat użytkowanych pakietów edukacyjnych. Badani uczniowie zaprojektowali również własne zadania, które chcieliby zamieścić w podręcznikach.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 181443
Sygnatura:
W 181443 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz