- Autorzy:
- Stańdo, Jacek
Spławska-Murmyło, Monika - Tytuł pełny:
- Rozwój myślenia komputacyjnego w szkole ponadpodstawowej. Z. 2, Strategie wprowadzania uczniów w syntaktykę i semantykę kodów najpopularniejszych języków programowania / Jacek Stańdo, Monika Spławska-Murmyło
- Rok wydania:
- 2017
- Wydawca:
- Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji
- ISBN:
- 9788365890825
9788365890474
9788365890801 - Seria:
- Informatyka. Zestawy materiałów ; cz. 2, zestaw 8
- Opis fizyczny:
- 28 stron : ilustracje ; 30 cm
- Uwagi:
- Oprawa skoroszytowa
Na okładce: Warunki i sposób realizacji ; Sieci współpracy ; Przegląd narzędzi do nauki programowania
Opis na podstawie okładki
Bibliografia na stronie 28
Publikacja jest rozpowszechniana na zasadach wolnej licencji Creative Commons - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska (CC-BY-NC)
Zestaw materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - informatyka
Publikacja współfinansowana ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Temat:
- Nauczanie
Programowanie (informatyka)
Informatyka (przedmiot szkolny)
Szkoły średnie
Nauczyciele informatyki
Szkolenie zawodowe
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne - Gatunek / Forma:
- Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Poradniki i przewodniki
Scenariusz zajęć
Poradnik - Współtwórcy:
- Ośrodek Rozwoju Edukacji. Wydawca
- Książka