Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Niestandardowe rozwiązania w edukacji matematycznej. Z. 1, Jak wykorzystać zadania tekstowe w edukacji matematycznej?

Autorzy:
Stańdo, Jacek
Tytuł pełny:
Niestandardowe rozwiązania w edukacji matematycznej. Z. 1, Jak wykorzystać zadania tekstowe w edukacji matematycznej? / Jacek Stańdo
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji
ISBN:
9788365967145
9788365967008
9788365967152
Seria:
Matematyka. Zestawy materiałów ; cz. 1, zestaw 4
Opis fizyczny:
26 stron : ilustracje ; 30 cm
Uwagi:
Oprawa skoroszytowa
Na okładce: Mentoring w szkole, płeć a zdolności matematyczne
Opis na podstawie okładki
Bibliografia na stronie 26
Publikacja jest rozpowszechniana na zasadach wolnej licencji Creative Commons - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska (CC-BY-NC)
Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka
Publikacja współfinansowana ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Temat:
Mentoring
Płeć - a szkolnictwo
PISA (badanie)
Efektywność nauczania
Matematyka
Chłopcy
Stereotyp
Dziewczęta
Sprawdziany i testy
Nauczyciele matematyki
Szkolenie zawodowe
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Książki
Poradniki i przewodniki
Poradnik
Współtwórcy:
Ośrodek Rozwoju Edukacji. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03511cam#a2200649#ic4500
001 3223000868194
003 OLSZT 005
005 20240608201002.0
008 190404s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788365967145 %q zestaw 4
020 %a 9788365967008 %q część 1
020 %a 9788365967152 %q zeszyt 1
035 %a xx004486370
035 %a (NUKAT)vtls004486370
040 %a GD 101/MS %b pol %e PNN %c GD 101/MS %d KIEL 010/TC %d GD U/Doros %d OLSZT 005
100 1 %a Stańdo, Jacek. %e Autor
245 1 0 %a Niestandardowe rozwiązania w edukacji matematycznej. %n Z. 1, %p Jak wykorzystać zadania tekstowe w edukacji matematycznej? / %c Jacek Stańdo.
246 3 0 %a Jak wykorzystać zadania tekstowe w edukacji matematycznej?
260 # %a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2017.
300 %a 26 stron : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
385 %a Nauczyciele
490 1 %a Matematyka. Zestawy materiałów ; %v cz. 1, zestaw 4
500 %a Oprawa skoroszytowa.
500 %a Na okładce: Mentoring w szkole, płeć a zdolności matematyczne.
500 %a Opis na podstawie okładki.
504 %a Bibliografia na stronie 26.
506 # %a Publikacja jest rozpowszechniana na zasadach wolnej licencji Creative Commons - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska (CC-BY-NC).
520 8 %a W publikacji opisano koncepcję mentoringu postrzeganego jako wsparcie nauczyciela młodszego stażem ze strony bardziej doświadczonych kolegów, np. w ramach opieki nad nauczycielem stażystą. Omówiono również kwestie różnic w wynikach osiągnięć między przedstawicielami płci męskiej i żeńskiej w dziedzinie matematyki. Wskazano szkodliwe i niebezpieczne stereotypy, które rządzą postrzeganiem kobiet jako mniej uzdolnionych matematycznie.<br>Przedstawiono wiązki zadań w egzaminach gimnazjalnych i testach PISA.
521 8 %a Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka.
536 %a Publikacja współfinansowana ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
650 9 %a Mentoring
650 9 %a Płeć %x a szkolnictwo
650 9 %a PISA (badanie)
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Matematyka
650 9 %a Chłopcy
650 9 %a Stereotyp
650 9 %a Dziewczęta
650 9 %a Sprawdziany i testy
650 9 %a Nauczyciele matematyki
650 9 %a Szkolenie zawodowe
655 9 %a Poradnik
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
658 %a Socjologia i społeczeństwo
710 2 # %a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji %v cz. 1, zestaw 4
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000868194 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-65967-15-2 %q zeszyt 1
920 %a ISBN 978-83-65967-00-8 %q część 1
920 %a ISBN 978-83-65967-14-5 %q zestaw 4

W publikacji opisano koncepcję mentoringu postrzeganego jako wsparcie nauczyciela młodszego stażem ze strony bardziej doświadczonych kolegów, np. w ramach opieki nad nauczycielem stażystą. Omówiono również kwestie różnic w wynikach osiągnięć między przedstawicielami płci męskiej i żeńskiej w dziedzinie matematyki. Wskazano szkodliwe i niebezpieczne stereotypy, które rządzą postrzeganiem kobiet jako mniej uzdolnionych matematycznie.
Przedstawiono wiązki zadań w egzaminach gimnazjalnych i testach PISA.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 181405
Sygnatura:
W 181405 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz