Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Z. 2, Jak rozwijać racjonalne decydowanie za pomocą edukacji matematycznej?
Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Z. 2, Jak rozwijać racjonalne decydowanie za pomocą edukacji matematycznej? / Marek Pisarski
Oprawa skoroszytowa Na okładce: Racjonalne decydowanie a praca w grupie, podejmowanie decyzji a zjawisko tunelowania, przykłady zadań i sytuacji dydaktycznych kształcących racjonalne decydowanie Opis na podstawie okładki Bibliografia na stronie 29 Publikacja jest rozpowszechniana na zasadach wolnej licencji Creative Commons - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska (CC-BY-NC) Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka Publikacja współfinansowana ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
%a GD 101/MS %b pol %e PNN %c GD 101/MS %d KIEL 010/TC %d GD U/Doros %d OLSZT 005
100
1
%a Pisarski, Marek %c (matematyk). %e Autor
245
1
0
%a Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. %n Z. 2, %p Jak rozwijać racjonalne decydowanie za pomocą edukacji matematycznej? / %c Marek Pisarski.
246
3
0
%a Jak rozwijać racjonalne decydowanie za pomocą edukacji matematycznej?
260
#
%a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2017.
300
%a 29 stron : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Książki
490
1
%a Matematyka. Zestawy materiałów ; %v cz. 2, zestaw 10
500
%a Oprawa skoroszytowa.
500
%a Na okładce: Racjonalne decydowanie a praca w grupie, podejmowanie decyzji a zjawisko tunelowania, przykłady zadań i sytuacji dydaktycznych kształcących racjonalne decydowanie.
500
%a Opis na podstawie okładki.
504
%a Bibliografia na stronie 29.
506
#
%a Publikacja jest rozpowszechniana na zasadach wolnej licencji Creative Commons - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska (CC-BY-NC).
520
8
%a Podejmowanie decyzji - system intuicyjny, system racjonalny, błędy, uczenie przez zaskoczenie, praca w grupie.<br>Zagadki uruchamiające system racjonalnego myślenia, zjawisko tunelowania, etapy procesu decyzyjnego.<br>Zadania i sytuacje dydaktyczne kształcące racjonalne decydowanie - <I>Problem kuriera, Problem Monty Halla, Czy warto grać w Lotto?</I>
521
8
%a Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka.
536
%a Publikacja współfinansowana ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
650
9
%a Teoria decyzji
650
9
%a Racjonalność
650
9
%a Matematyka
650
9
%a Nauczanie
650
9
%a Myślenie
650
9
%a Błędy
650
9
%a Matematyka
650
9
%a Nauczyciele matematyki
650
9
%a Szkolenie zawodowe
655
9
%a Scenariusz zajęć
655
9
%a Poradniki dla nauczycieli
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Matematyka
658
%a Psychologia
658
%a Matematyka
710
2
#
%a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %e Wydawca %4 pbl
830
0
%a Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji %v cz. 2, zestaw 10
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000868220 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-65967-43-5 %q zeszyt 2
920
%a ISBN 978-83-65967-00-8 %q część 2
920
%a ISBN 978-83-65967-36-7 %q zestaw 10
Podejmowanie decyzji - system intuicyjny, system racjonalny, błędy, uczenie przez zaskoczenie, praca w grupie. Zagadki uruchamiające system racjonalnego myślenia, zjawisko tunelowania, etapy procesu decyzyjnego. Zadania i sytuacje dydaktyczne kształcące racjonalne decydowanie - Problem kuriera, Problem Monty Halla, Czy warto grać w Lotto?
extended search - search including condition in various forms due to different inflectional endings (stemming), synonyms, omitting diacritical marks etc.
precise search - search only for the condition as specified. Other inflectional endings, synonyms, omitting diacritical marks are not taken into account.
We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process
Feedback
Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.