Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Ocenianie prac pisemnych - interpretacji tekstów

Автори:
Dobkowska, Joanna (pedagogika)
Повна назва:
Ocenianie prac pisemnych - interpretacji tekstów / Joanna Dobkowska
Шукати в:
Polonistyka. - 2019, nr 2, s. 50-52, 54-56
Тема:
Krytyka literacka - metody
Literatura
Efektywność nauczania
Język polski
Nauczanie
Wypracowania szkolne
Sztuka pisania
Oceny szkolne
Edukacja i pedagogika
Literaturoznawstwo
Językoznawstwo
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01811caa#a2200337#i#4500
001 3223000868339
003 OLSZT 005
005 20240125114234.5
008 190405s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Dobkowska, Joanna %c (pedagogika).
245 1 0 %a Ocenianie prac pisemnych - interpretacji tekstów / %c Joanna Dobkowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
520 8 %a Szkolna interpretacja. Ocenianie interpretacji uczniowskich. Formy wypowiedzi interpretacyjnych: rozprawka analityczno-interpretacyjna, szkic interpretacyjno-krytyczny.
650 9 %a Krytyka literacka %x metody
650 9 %a Literatura
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Język polski
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Wypracowania szkolne
650 9 %a Sztuka pisania
650 9 %a Oceny szkolne
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2019, nr 2, s. 50-52, 54-56 %x 0551-3707
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000868339 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Szkolna interpretacja. Ocenianie interpretacji uczniowskich. Formy wypowiedzi interpretacyjnych: rozprawka analityczno-interpretacyjna, szkic interpretacyjno-krytyczny.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр