Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zasoby komunikacyjne uczniów z zespołem Aspergera jako (nie)konieczne komponenty gotowości do podjęcia nauki w szkole

Autorzy:
Konieczna, Iwona (pedagogika)
Smolińska, Katarzyna (pedagogika)
Tytuł pełny:
Zasoby komunikacyjne uczniów z zespołem Aspergera jako (nie)konieczne komponenty gotowości do podjęcia nauki w szkole / Iwona Konieczna, Katarzyna Smolińska
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2019, nr 1, s. 19-30
Uwagi:
Bibliografia na stronach 29-30
Temat:
Zespół Aspergera - diagnostyka - pediatria
Dojrzałość szkolna
Wychowanie przedszkolne
Dziecko z zespołem Aspergera
Nauczanie
Język dziecka
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01810caa#a2200325#i#4500
001 3223000868559
003 OLSZT 005
005 20240125114234.2
008 190412s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Konieczna, Iwona %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Zasoby komunikacyjne uczniów z zespołem Aspergera jako (nie)konieczne komponenty gotowości do podjęcia nauki w szkole / %c Iwona Konieczna, Katarzyna Smolińska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronach 29-30
520 8 %a W artykule omówiono pojęcie gotowości szkolnej i jej komponenty w kontekście zasobów komunikacyjnych dzieci z zespołem Aspergera. Przedstawione ujęcia teoretyczne elementów gotowości szkolnej wzbogacono przykładami różnych sytuacji z udziałem dzieci z zespołem Aspergera, w których ujawniały one swoje kompetencje komunikacyjne.
650 9 %a Zespół Aspergera %x diagnostyka %x pediatria
650 9 %a Dojrzałość szkolna
650 9 %a Wychowanie przedszkolne
650 9 %a Dziecko z zespołem Aspergera
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Język dziecka
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
700 1 # %a Smolińska, Katarzyna %c (pedagogika). %e Autor
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %g 2019, nr 1, s. 19-30 %x 0137-818X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000868559 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule omówiono pojęcie gotowości szkolnej i jej komponenty w kontekście zasobów komunikacyjnych dzieci z zespołem Aspergera. Przedstawione ujęcia teoretyczne elementów gotowości szkolnej wzbogacono przykładami różnych sytuacji z udziałem dzieci z zespołem Aspergera, w których ujawniały one swoje kompetencje komunikacyjne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz