Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Jak kształtować kompetencje przyszłości w dobie technologii podwójnego użycia : niestandardowe rozwiązania do nowych wyzwań

Authors:
Brewczyńska, Magdalena
Full title:
Jak kształtować kompetencje przyszłości w dobie technologii podwójnego użycia : niestandardowe rozwiązania do nowych wyzwań / Magdalena Brewczyńska
Search in:
Meritum 2019, nr 1, s. 102-107
Subject:
Zastosowania internetu w edukacji
Aplikacje internetowe - stosowanie - nauczanie
Kompetencje kluczowe
Nauczanie
Metody nauczania
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01307caa#a2200277#i#4500
001 3223000871419
003 OLSZT 005
005 20240125114237.1
008 190524s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Brewczyńska, Magdalena. %e Autor
245 1 0 %a Jak kształtować kompetencje przyszłości w dobie technologii podwójnego użycia : %b niestandardowe rozwiązania do nowych wyzwań / %c Magdalena Brewczyńska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
648 9 %a 2001-
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 9 %a Aplikacje internetowe %x stosowanie %x nauczanie
650 9 %a Kompetencje kluczowe
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Metody nauczania
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Meritum %w (OLSZT 005)3222400294203 %g 2019, nr 1, s. 102-107 %x 1896-2521
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000871419 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form