Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ reklamy komercyjnej na dziecko

Autorzy:
Hoffmann, Beata (1964- )
Tytuł pełny:
Wpływ reklamy komercyjnej na dziecko / Beata Hoffman
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2019, nr 1, s. 14-27
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 25-26
Streszczenie angielskie
Temat:
Psychologia dziecka
Reklama
Dzieci
Reklama telewizyjna
Bezpieczeństwo
Socjologia i społeczeństwo
Psychologia
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01890caa#a2200337#i#4500
001 3223000872271
003 OLSZT 005
005 20240207200100.5
008 190429s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Hoffmann, Beata %d (1964- ). %e Autor
245 1 0 %a Wpływ reklamy komercyjnej na dziecko / %c Beata Hoffman.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 25-26.
520 8 %a Reklama - charakterystyka ogólna ; Główne cele reklamy ; Rodzaje reklamy ; Oddziaływanie reklamy ; Reklama telewizyjna ; Reklama a dziecko: dziecko jako odbiorca reklamy ; Zagrożenia ; Aspekty prawne ochrony dzieci przed negatywnymi skutkami reklamy.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Reklama
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Reklama telewizyjna
650 9 %a Bezpieczeństwo
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
658 %a Zarządzanie i marketing
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %g 2019, nr 1, s. 14-27 %x 0552-2188
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000872271 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Reklama - charakterystyka ogólna ; Główne cele reklamy ; Rodzaje reklamy ; Oddziaływanie reklamy ; Reklama telewizyjna ; Reklama a dziecko: dziecko jako odbiorca reklamy ; Zagrożenia ; Aspekty prawne ochrony dzieci przed negatywnymi skutkami reklamy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz