Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Indywidualizacja na języku polskim z "Granicą" Zofii Nałkowskiej w tle

Authors:
Zakrzewska-Okrojek, Agata
Full title:
Indywidualizacja na języku polskim z "Granicą" Zofii Nałkowskiej w tle / Agata Zakrzewska-Okrojek
Search in:
Polonistyka 2019, nr 3, s. 48-51
Subject:
Nałkowska, Zofia (1884-1954). Granica
Ocenianie kształtujące
Język polski
Metody nauczania
Indywidualizacja (pedagogika)
Discipline and approach:
Edukacja i pedagogika
Literaturoznawstwo
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01390caa#a2200289#i#4500
001 3223000873249
003 OLSZT 005
005 20250203114208.5
008 190702s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Zakrzewska-Okrojek, Agata. %e Autor
245 1 0 %a Indywidualizacja na języku polskim z "Granicą" Zofii Nałkowskiej w tle / %c Agata Zakrzewska-Okrojek.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
520 8 %a Kilka wskazówek jak wspierać indywidualizację na lekcjach języka polskiego.
600 1 9 %a Nałkowska, Zofia %d (1884-1954). %t Granica
650 9 %a Ocenianie kształtujące
650 9 %a Język polski
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Indywidualizacja (pedagogika)
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Literaturoznawstwo
773 0 # %i // %t Polonistyka %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2019, nr 3, s. 48-51 %x 0551-3707
856 4 # %u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000873249 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Kilka wskazówek jak wspierać indywidualizację na lekcjach języka polskiego.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form