Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fizyka

Autorzy:
Bossowski, Dariusz (1978- )
Greczyło, Tomasz
Mroczek, Mariusz
Skibińska, Lidia (1966- )
Thomas, Marek (fizyk)
Ludwiczak, Marek
Kozak, Wioletta
Tytuł pełny:
Fizyka / autorzy Dariusz Bossowski, Tomasz Greczyło, Mariusz Mroczek, Lidia Skibińska, Marek Thomas, Marek Ludwiczak, Wioletta Kozak
Rok wydania:
2019
Wydawca:
Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji
ISBN:
9788366047556
9788366047495
Seria:
Vademecum Nauczyciela : wdrażanie podstawy programowej w szkole ponadpodstawowej
Opis fizyczny:
126 stron : ilustracje ; 30 cm
Uwagi:
Opracowano na podstawie materiałów przygotowanych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej
Temat:
Podstawa programowa - szkoły średnie
Fizyka (przedmiot szkolny)
Nauczanie
Szkoły średnie
Edukacja i pedagogika
Fizyka i astronomia
Gatunek / Forma:
Książki
Poradniki dla nauczycieli
Współtwórcy:
Ośrodek Rozwoju Edukacji. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02548cam#a2200493#i#4500
001 3223000878782
003 OLSZT 005
005 20240125114241.9
008 191015s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788366047556
020 %a 9788366047495 %q seria Vademecum nauczyciela. Wdrażanie podstawy programowej w szkole ponadpodstawowej
035 %a xx004703612
035 %a (NUKAT)vtls004703612
040 %a GD 101/BS %b pol %e PNN %c GD 101/BS %d OLSZT 005
100 1 %a Bossowski, Dariusz %d (1978- ). %e Autor
245 1 0 %a Fizyka / %c autorzy Dariusz Bossowski, Tomasz Greczyło, Mariusz Mroczek, Lidia Skibińska, Marek Thomas, Marek Ludwiczak, Wioletta Kozak.
260 # %a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2019.
300 %a 126 stron : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Vademecum Nauczyciela : wdrażanie podstawy programowej w szkole ponadpodstawowej
500 %a Opracowano na podstawie materiałów przygotowanych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
520 8 %a Preambuła podstawy programowej kształcenia ogólnego, III etap edukacyjny: 4-letnie liceum ogólnokształcące oraz 5-letnie technikum. Podstawa programowa przedmiotu fizyka. Komentarz do podstawy programowej przedmiotu fizyka. Wskazówki metodyczne.
650 9 %a Podstawa programowa %x szkoły średnie
650 9 %a Fizyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Szkoły średnie
655 9 %a Poradniki dla nauczycieli
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Fizyka i astronomia
700 1 # %a Greczyło, Tomasz. %e Autor
700 1 # %a Mroczek, Mariusz. %e Autor
700 1 # %a Skibińska, Lidia %d (1966- ). %e Autor
700 1 # %a Thomas, Marek %c (fizyk). %e Autor
700 1 # %a Ludwiczak, Marek. %e Autor
700 1 # %a Kozak, Wioletta. %e Autor
710 2 # %a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Vademecum Nauczyciela - Ośrodek Rozwoju Edukacji
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000878782 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-66047-55-6
920 %a ISBN 978-83-66047-49-5 %q seria Vademecum nauczyciela. Wdrażanie podstawy programowej w szkole ponadpodstawowej

Preambuła podstawy programowej kształcenia ogólnego, III etap edukacyjny: 4-letnie liceum ogólnokształcące oraz 5-letnie technikum.
Podstawa programowa przedmiotu fizyka.
Komentarz do podstawy programowej przedmiotu fizyka.
Wskazówki metodyczne.

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza:
KG 181835
Sygnatura:
P 371.214 Informatorium. Czytelnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz