Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postawy merkantylne młodzieży aktywnej w mediach społecznościowych w świetle wyników badań własnych

Autorzy:
Andrzejewski, Adam (pedagogika)
Tytuł pełny:
Postawy merkantylne młodzieży aktywnej w mediach społecznościowych w świetle wyników badań własnych / Adam Andrzejewski
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2019, nr 5, s. 26-32
Uwagi:
Bibliografia na stronie 32
Streszczenie angielskie
Temat:
Młodzież
Media społecznościowe
Nastolatki
Metody badawcze
Postawy
Polska
Nauka i badania
Socjologia i społeczeństwo
Media i komunikacja społeczna
Filozofia i etyka
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02315caa#a2200385#i#4500
001 3223000879272
003 OLSZT 005
005 20240125114241.0
008 191021s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Andrzejewski, Adam %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Postawy merkantylne młodzieży aktywnej w mediach społecznościowych w świetle wyników badań własnych / %c Adam Andrzejewski.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 32.
520 8 %a Autor na podstawie przeprowadzonych badań sugeruje, że media społecznościowe mogą kształtować postawę merkantylną wśród młodzieży cechującą się płynną tożsamością i chwiejnością, sztucznością i podatnością na sugestie w kreacji własnego wizerunku, skłonnością do konsumcji, materializmu i pragnienia aprobaty oraz popularności.
546 %a Streszczenie angielskie.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Młodzież
650 9 %a Media społecznościowe
650 9 %a Nastolatki
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Postawy
651 9 %a Polska
658 %a Nauka i badania
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Media i komunikacja społeczna
658 %a Filozofia i etyka
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2019, nr 5, s. 26-32
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000879272 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Autor na podstawie przeprowadzonych badań sugeruje, że media społecznościowe mogą kształtować postawę merkantylną wśród młodzieży cechującą się płynną tożsamością i chwiejnością, sztucznością i podatnością na sugestie w kreacji własnego wizerunku, skłonnością do konsumcji, materializmu i pragnienia aprobaty oraz popularności.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz