Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Krytyczne myślenie (nie)dostępne uczniom edukacji wczesnoszkolnej?

Autorzy:
Nawolska, Barbara
Tytuł pełny:
Krytyczne myślenie (nie)dostępne uczniom edukacji wczesnoszkolnej? / Barbara Nawolska, Natalia Rutka-Gliksman
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2019, nr 5, s. 33-49
Uwagi:
Bibliografia na stronach 48-49
Streszczenie angielskie
Temat:
Krytycyzm
Krytycyzm - nauczanie
Matematyka - nauczanie początkowe - efektywność - Polska - 21 w.
Myślenie
Nauczanie
Uczniowie klas początkowych
Eksperymenty
Nauczanie początkowe
Zastosowanie i wykorzystanie
Polska
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02374caa#a2200409#i#4500
001 3223000879277
003 OLSZT 005
005 20240125114241.8
008 191021s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Nawolska, Barbara. %e Autor
245 1 0 %a Krytyczne myślenie (nie)dostępne uczniom edukacji wczesnoszkolnej? / %c Barbara Nawolska, Natalia Rutka-Gliksman.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronach 48-49.
520 8 %a Myślenie krytyczne ; Rozwijanie krytycznego myślenia trzecioklasistów ; Umiejętność dostrzegania niedoboru danych i trafnego ich uzupełniania ; Umiejętności dostrzegania i usuwania sprzeczności danych ; Umiejętności dostrzegania niejednoznaczności rozwiązania i poszukiwania wszystkich możliwości ; Umiejętności dostrzegania braku realizmu i takiego korygowania treści zadania, by nadać sytuacji zadaniowej sens życiowy ; Podsumowanie badań.
546 %a Streszczenie angielskie.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Krytycyzm
650 9 %a Krytycyzm %x nauczanie
650 9 %a Matematyka %x nauczanie początkowe %x efektywność %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Myślenie
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Eksperymenty
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2019, nr 5, s. 33-49
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000879277 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Myślenie krytyczne ; Rozwijanie krytycznego myślenia trzecioklasistów ; Umiejętność dostrzegania niedoboru danych i trafnego ich uzupełniania ; Umiejętności dostrzegania i usuwania sprzeczności danych ; Umiejętności dostrzegania niejednoznaczności rozwiązania i poszukiwania wszystkich możliwości ; Umiejętności dostrzegania braku realizmu i takiego korygowania treści zadania, by nadać sytuacji zadaniowej sens życiowy ; Podsumowanie badań.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz