Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Psychopedagogiczne mity. 2, Dlaczego warto pytać o dowody

Автори:
Garstka, Tomasz
Śliwerski, Andrzej
Повна назва:
Psychopedagogiczne mity. 2, Dlaczego warto pytać o dowody / Tomasz Garstka, Andrzej Śliwerski
Дата публікації:
2019
Видавець:
Warszawa : Wolters Kluwer
ISBN:
9788381609807
Серія:
Inspiracje Edukacyjne
Фізичний опис:
562 strony : ilustracje ; 21 cm
Зауваження:
Bibliografia i netografia przy rozdziałach
Тема:
Nierzetelność w nauce
Myślenie
Krytycyzm
Sceptycyzm
Dowodzenie (logika)
Umysł
Inteligencja (psychologia)
Metoda Krakowska
Neurobiologia
Psychologia
Rysunki
Zastosowanie i wykorzystanie
Pedagogika
Oszustwo
Sztuka dziecka
Czytanie
Efektywność nauczania
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Książki
Співавтори:
Wolters Kluwer Polska. Wydawca
Книга
пропозиція бібліотеки
LDR 02856cam#a2200553#ic4500
001 3223000884419
003 OLSZT 005
005 20240125114244.1
008 191218s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788381609807
035 %a xx004729937
035 %a (NUKAT)vtls004729937
040 %a GD U/MJ %b pol %e PNN %c GD U/MJs %d OLSZT 005
100 1 %a Garstka, Tomasz. %e Autor
245 1 0 %a Psychopedagogiczne mity. %n 2, Dlaczego warto pytać o dowody / %c Tomasz Garstka, Andrzej Śliwerski.
260 # %a Warszawa : %b Wolters Kluwer, %c 2019.
300 %a 562 strony : %b ilustracje ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Inspiracje Edukacyjne
504 %a Bibliografia i netografia przy rozdziałach.
520 8 %a Część I. Wprowadzenie do krytycznego myślenia w pracy nauczyciela:<br>1. Myśleć krytycznie, czyli jak?<br>2. Jak zwodzi nas własny umysł, a inni wykorzystują nasze zaufanie?<br>3. Jak sprawdzać trafność teorii, rzetelność narzędzi i efektywność metod?<br>4. Na czym polega wciskanie kitu?<br>Część II. "Sprawdzam!"<br>5. Nauczanie czytania: globalnie i od urodzenia.<br>6. Nadzieje i złudne obietnice tzw. Metody Krakowskiej®.<br>7. Efekt Pigmaliona... a wzrost IQ uczniów.<br>8. Neurofeedback - (prze)reklamowany dla dzieci z ADHD?<br>9. Co można wyczytać z rysunku dziecka?<br>Zakończenie: O potrzebie pozytywnego sceptycyzmu.
650 9 %a Nierzetelność w nauce
650 9 %a Myślenie
650 9 %a Krytycyzm
650 9 %a Sceptycyzm
650 9 %a Dowodzenie (logika)
650 9 %a Umysł
650 9 %a Inteligencja (psychologia)
650 9 %a Metoda Krakowska
650 9 %a Neurobiologia
650 9 %a Psychologia
650 9 %a Rysunki
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Pedagogika
650 9 %a Oszustwo
650 9 %a Sztuka dziecka
650 9 %a Czytanie
650 9 %a Efektywność nauczania
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Śliwerski, Andrzej. %e Autor
710 2 # %a Wolters Kluwer Polska. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Inspiracje Edukacyjne
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000884419 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8160-980-7

Część I. Wprowadzenie do krytycznego myślenia w pracy nauczyciela:
1. Myśleć krytycznie, czyli jak?
2. Jak zwodzi nas własny umysł, a inni wykorzystują nasze zaufanie?
3. Jak sprawdzać trafność teorii, rzetelność narzędzi i efektywność metod?
4. Na czym polega wciskanie kitu?
Część II. "Sprawdzam!"
5. Nauczanie czytania: globalnie i od urodzenia.
6. Nadzieje i złudne obietnice tzw. Metody Krakowskiej®.
7. Efekt Pigmaliona... a wzrost IQ uczniów.
8. Neurofeedback - (prze)reklamowany dla dzieci z ADHD?
9. Co można wyczytać z rysunku dziecka?
Zakończenie: O potrzebie pozytywnego sceptycyzmu.

Документи для позики

Nr inwentarza-1-322:
KG 182266
Sygnatura-1-322:
W 182266 Wypożyczalnia
Stan fizyczny-1-322:
nowa
Obsługiwane agendy-1-322:
Перегляньте список
Lokalizacja-1-322:
Lokalizacja
Dostępny

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр