Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konstruktywna rozmowa oceniająca

Autorzy:
Garstka, Tomasz
Tytuł pełny:
Konstruktywna rozmowa oceniająca / Tomasz Garstka
Seria:
Niezbędnik Dyrektora Szkoły
Szukaj w:
Dyrektor Szkoły. - 2019, nr 12, s. 81-85.
Uwagi:
Bibliografia na stronie 85
Temat:
Dyrektorzy szkół
Nauczyciele
Ocena pracowników
Praca
Polska
Edukacja i pedagogika
Zarządzanie i marketing
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01958caa#a2200361#i#4500
001 3223101010370
003 OLSZT 005
005 20240605200120.0
008 191218s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Garstka, Tomasz. %e Autor
245 1 0 %a Konstruktywna rozmowa oceniająca / %c Tomasz Garstka.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
490 1 %a Niezbędnik Dyrektora Szkoły
504 %a Bibliografia na stronie 85.
520 8 %a Cechy oceny pracy ; Psychologiczne pułapki ; Asertywna komunikacja.
520 8 %a Tabela 1. Przykładowe pozycje skali oceny udzielania informacji zwrotnej uczniom ; Tabela 2. Przykłady zakłóceń w komunikowaniu się podczas rozmowy oceniającej ; Tabela 3. Czynniki automatycznie wpływające zniekształcająco na racjonalną ocenę.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dyrektorzy szkół
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Ocena pracowników
650 9 %a Praca
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Zarządzanie i marketing
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
773 0 # %i // %t Dyrektor Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400293554 %x 1230-9508 %g 2019, nr 12, s. 81-85.
830 0 %a Niezbędnik Dyrektora Szkoły
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101010370 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Cechy oceny pracy ; Psychologiczne pułapki ; Asertywna komunikacja.

Tabela 1. Przykładowe pozycje skali oceny udzielania informacji zwrotnej uczniom ; Tabela 2. Przykłady zakłóceń w komunikowaniu się podczas rozmowy oceniającej ; Tabela 3. Czynniki automatycznie wpływające zniekształcająco na racjonalną ocenę.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz