Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

3I - interaktywnie, indywidualnie, intensywnie - w terapii dziecka z autyzmem

Autorzy:
Ozaist, Piotr
Tytuł pełny:
3I - interaktywnie, indywidualnie, intensywnie - w terapii dziecka z autyzmem / Piotr Ozaist
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Terapia pedagogiczna dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, s. 137-148
Uwagi:
Bibliografia na stronach 147-148
Streszczenie angielskie
Temat:
Terapia zabawą
Wolontariusze
Komunikacja interpersonalna
Nauczanie
Dziecko autystyczne
Rozwój psychofizyczny dziecka
Wspomaganie rozwoju
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02121caa#a2200385#i#4500
001 3223101014089
003 OLSZT 005
005 20240125114245.0
008 200115s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Ozaist, Piotr. %e Autor
245 1 0 %a 3I - interaktywnie, indywidualnie, intensywnie - w terapii dziecka z autyzmem / %c Piotr Ozaist.
260 # %c 2016.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronach 147-148.
520 8 %a "Głównymi założeniami terapii dziecka z autyzmem, prowadzonej metodą 3I, jest intensywny program zakładający pracę około 30 wolontariuszy. Indywidualnie prowadzone są sesje przez jednego wolontariusza, który stara się swoją niedyrektywną postawą stworzyć jak najwięcej okazji do do nawiązania z dzieckiem relacji poprzez zabawę" [ze wstępu].<br>Założenia metody. Zasady ogólne. Priorytety. Trzy fazy metody. Zasady organizacyjne. Wnioski.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Terapia zabawą
650 9 %a Wolontariusze
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Dziecko autystyczne
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Terapia pedagogiczna dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, %w xx003915475 %w (NUKAT)vtls003915475 %g s. 137-148 %z ISBN 9788377848944
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101014089 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

"Głównymi założeniami terapii dziecka z autyzmem, prowadzonej metodą 3I, jest intensywny program zakładający pracę około 30 wolontariuszy. Indywidualnie prowadzone są sesje przez jednego wolontariusza, który stara się swoją niedyrektywną postawą stworzyć jak najwięcej okazji do do nawiązania z dzieckiem relacji poprzez zabawę" [ze wstępu].
Założenia metody. Zasady ogólne. Priorytety. Trzy fazy metody. Zasady organizacyjne. Wnioski.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz