Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stare zabawki w nowej roli : wykorzystanie gier planszowych w terapii pedagogicznej

Autorzy:
Papuda-Dolińska, Beata (1987- )
Pogoda, Emilia
Tytuł pełny:
Stare zabawki w nowej roli : wykorzystanie gier planszowych w terapii pedagogicznej / Beata Papuda-Dolińska, Emilia Pogoda
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Terapia pedagogiczna dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, s. 203-213
Uwagi:
Bibliografia i netografia na stronach 212-213
Streszczenie angielskie
Temat:
Gry edukacyjne
Gry planszowe
Terapia zabawą
Gry i zabawy
Nauczanie
Zastosowanie i wykorzystanie
Psychoterapia
Edukacja i pedagogika
Medycyna i zdrowie
Gatunek / Forma:
Artykuły
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01993caa#a2200385#i#4500
001 3223101014914
003 OLSZT 005
005 20240125114245.5
008 200115s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Papuda-Dolińska, Beata %d (1987- ). %e Autor
245 1 0 %a Stare zabawki w nowej roli : %b wykorzystanie gier planszowych w terapii pedagogicznej / %c Beata Papuda-Dolińska, Emilia Pogoda.
260 # %c 2016.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia i netografia na stronach 212-213.
520 8 %a Poglądy na temat celowości wprowadzania zabawy i zabawek do procesu nauczania. Zabawy dydaktyczne i ich zastosowanie w terapii, gry terapeutyczne. Zasady stosowania. Typy gier i zabaw dydaktycznych, m.in. z gotowymi pomocami, planszowe.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Gry edukacyjne
650 9 %a Gry planszowe
650 9 %a Terapia zabawą
650 9 %a Gry i zabawy
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Psychoterapia
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Medycyna i zdrowie
700 1 # %a Pogoda, Emilia. %e Autor
773 0 # %i // W: %t Terapia pedagogiczna dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, %w xx003915475 %w (NUKAT)vtls003915475 %g s. 203-213 %z ISBN 9788377848944
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101014914 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Poglądy na temat celowości wprowadzania zabawy i zabawek do procesu nauczania. Zabawy dydaktyczne i ich zastosowanie w terapii, gry terapeutyczne. Zasady stosowania. Typy gier i zabaw dydaktycznych, m.in. z gotowymi pomocami, planszowe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz