Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Spory paradygmatyczne oraz społeczne reprezentacje inności i ich konsekwencje dla człowieka w świetle pedagogiki specjalnej

Authors:
Michel, Małgorzata (1976- )
Full title:
Spory paradygmatyczne oraz społeczne reprezentacje inności i ich konsekwencje dla człowieka w świetle pedagogiki specjalnej / Małgorzata Michel
Publication Year:
2019
Search in:
Pedagogika, niepełnosprawność, edukacja, s. 127-142
Notes:
Bibliografia i netografia na stronach 140-142
Subject:
Pedagogika specjalna
Pedagogika resocjalizacyjna
Genere / Form:
Artykuły
Artykuł z pracy zbiorowej
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01872caa#a2200265#i#4500
001 3223101015663
003 OLSZT 005
005 20240125114245.2
008 200120s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Michel, Małgorzata %d (1976- ). %e Autor
245 1 0 %a Spory paradygmatyczne oraz społeczne reprezentacje inności i ich konsekwencje dla człowieka w świetle pedagogiki specjalnej / %c Małgorzata Michel.
260 # %c 2019.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia i netografia na stronach 140-142.
520 8 %a "Rozważania zawarte w niniejszym artykule dotyczą głównie pedagogiki specjalnej, z wachlarzem jej subdyscyplin, ze szczególnym poświęceniem atencji pedagogice resocjalizacyjnej. Sądzę bowiem, iż w niej z całą jaskrawością widoczne są konsekwencje [...] sytuacji niejasności paradygmatycznch dla konkretnego człowieka. Również w zakresie jej zainteresowań zarówno naukowo-teoretycznych, jak i praktycznych widoczna jest ogromna różnorodność osób, z którymi ma do czynienia, które są podmiotem jej zabiegów teoretycznych, metodologicznych i metodycznych" [s. 129].
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Pedagogika resocjalizacyjna
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
773 0 # %i // W: %t Pedagogika, niepełnosprawność, edukacja, %w xx004658799 %w (NUKAT)vtls004658799 %g s. 127-142 %z ISBN 9788323346005 %z ISBN 9788323399520
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101015663 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

"Rozważania zawarte w niniejszym artykule dotyczą głównie pedagogiki specjalnej, z wachlarzem jej subdyscyplin, ze szczególnym poświęceniem atencji pedagogice resocjalizacyjnej. Sądzę bowiem, iż w niej z całą jaskrawością widoczne są konsekwencje [...] sytuacji niejasności paradygmatycznch dla konkretnego człowieka. Również w zakresie jej zainteresowań zarówno naukowo-teoretycznych, jak i praktycznych widoczna jest ogromna różnorodność osób, z którymi ma do czynienia, które są podmiotem jej zabiegów teoretycznych, metodologicznych i metodycznych" [s. 129].

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form