Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Resocjalizacja pozytywna a specyfika komunikacji w procesie zmiany

Autorzy:
Wysocka, Ewa Katarzyna
Tytuł pełny:
Resocjalizacja pozytywna a specyfika komunikacji w procesie zmiany / Ewa Wysocka
Rok wydania:
2019
Szukaj w:
Komunikacja w resocjalizacji, s. 27-47
Uwagi:
Bibliografia i netografia na stronach 44-46
Streszczenie angielskie
Temat:
Pedagogika resocjalizacyjna
Interakcja wychowawcza
Komunikacja interpersonalna
Kompetencje komunikacyjne
Pedagodzy
Przydatność zawodowa
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01708caa#a2200349#i#4500
001 3223101018297
003 OLSZT 005
005 20240125114245.4
008 200127s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Wysocka, Ewa Katarzyna. %e Autor
245 1 0 %a Resocjalizacja pozytywna a specyfika komunikacji w procesie zmiany / %c Ewa Wysocka.
260 # %c 2019.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia i netografia na stronach 44-46.
520 8 %a Podstawowe nurty wychowania a komunikacja w relacji wychowawczej (dyrektywna komunikacja jednostronna, brak komunikacji, dwustronna komunikacja).<br>Kompetencje komunikacyjne w podmiotowej relacji wychowawczej.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Pedagogika resocjalizacyjna
650 9 %a Interakcja wychowawcza
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
650 9 %a Kompetencje komunikacyjne
650 9 %a Pedagodzy
650 9 %a Przydatność zawodowa
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Komunikacja w resocjalizacji, %w xx004688306 %w (NUKAT)vtls004688306 %g s. 27-47 %z ISBN 9788380616943
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101018297 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Podstawowe nurty wychowania a komunikacja w relacji wychowawczej (dyrektywna komunikacja jednostronna, brak komunikacji, dwustronna komunikacja).
Kompetencje komunikacyjne w podmiotowej relacji wychowawczej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz