Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podejście diagnostyczne wobec dzieci z niepełnosprawnością intelektualną

Autorzy:
Cytowska, Beata (1964- )
Tytuł pełny:
Podejście diagnostyczne wobec dzieci z niepełnosprawnością intelektualną / Beata Cytowska
Rok wydania:
2019
Szukaj w:
Dziecko z zaburzeniami w rozwoju, s. 53-64
Dziecko z zaburzeniami w rozwoju, s. 53-64
Uwagi:
Bibliografia na stronach 63-64
Temat:
Diagnoza pedagogiczna
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Rozwój psychofizyczny dziecka
Rozwój poznawczy
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01622caa#a2200325#i#4500
001 3223101021513
003 OLSZT 005
005 20240125114245.7
008 200205s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Cytowska, Beata %d (1964- ). %e Autor
245 1 0 %a Podejście diagnostyczne wobec dzieci z niepełnosprawnością intelektualną / %c Beata Cytowska.
260 # %c 2019.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
504 %a Bibliografia na stronach 63-64.
520 8 %a Dlaczego diagnozujemy, oceniamy - naznaczamy?<br>Przebieg procesu diagnozy funkcjonalnej.<br>Konstruowanie programu terapeutycznego (edukacyjnego).
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Rozwój poznawczy
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
773 0 # %i // W: %t Dziecko z zaburzeniami w rozwoju, %w xx004749207 %w (NUKAT)vtls004749207 %g s. 53-64 %z ISBN 9788380957428
773 0 # %i // W: %t Dziecko z zaburzeniami w rozwoju, %w (OLSZT 005)3222400126376 %g s. 53-64 %z ISBN 8373085521
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101021513 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Dlaczego diagnozujemy, oceniamy - naznaczamy?
Przebieg procesu diagnozy funkcjonalnej.
Konstruowanie programu terapeutycznego (edukacyjnego).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz