Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Czytanie mapy czy recytowanie wiersza? : strategie utrwalania wiedzy przez dzieci z uszkodzonym słuchem

Автори:
Urbaniuk, Julita
Повна назва:
Czytanie mapy czy recytowanie wiersza? : strategie utrwalania wiedzy przez dzieci z uszkodzonym słuchem / Julita Urbaniuk
Дата публікації:
2019
Шукати в:
Dziecko z zaburzeniami w rozwoju, s. 135-147
Dziecko z zaburzeniami w rozwoju, s. 135-147
Зауваження:
Bibliografia na stronach 146-147
Тема:
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Integracja społeczna
Mapa myśli
Dziecko niedosłyszące
Nauczanie
Uczenie się
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z pracy zbiorowej
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01662caa#a2200349#i#4500
001 3223101021790
003 OLSZT 005
005 20240125114245.3
008 200205s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Urbaniuk, Julita. %e Autor
245 1 0 %a Czytanie mapy czy recytowanie wiersza? : %b strategie utrwalania wiedzy przez dzieci z uszkodzonym słuchem / %c Julita Urbaniuk.
260 # %c 2019.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
504 %a Bibliografia na stronach 146-147.
520 8 %a "Szkolni statyści". Zastosowanie <i>mindmappingu</i> w edukacji dzieci z uszkodzonym słuchem.
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Integracja społeczna
650 9 %a Mapa myśli
650 9 %a Dziecko niedosłyszące
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Uczenie się
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Dziecko z zaburzeniami w rozwoju, %w xx004749207 %w (NUKAT)vtls004749207 %g s. 135-147 %z ISBN 9788380957428
773 0 # %i // W: %t Dziecko z zaburzeniami w rozwoju, %w (OLSZT 005)3222400126376 %g s. 135-147 %z ISBN 8373085521
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101021790 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

"Szkolni statyści". Zastosowanie mindmappingu w edukacji dzieci z uszkodzonym słuchem.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр