Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkoła ogólnodostępna przestrzenią realizacji różnorodnych potrzeb edukacyjnych uczniów klas IV-VI : w poszukiwaniu modelu pomocy i wsparcia

Autorzy:
Bidziński, Karol
Ozga, Anna
Rutkowski, Mirosław (pedagog)
Tytuł pełny:
Szkoła ogólnodostępna przestrzenią realizacji różnorodnych potrzeb edukacyjnych uczniów klas IV-VI : w poszukiwaniu modelu pomocy i wsparcia / Karol Bidziński, Anna Ozga, Mirosław Rutkowski
Rok wydania:
2019
Wydawca:
Kraków : Impuls
ISBN:
9788380957701
Opis fizyczny:
322 strony : wykresy ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 293-305
Finansowanie: Uniwersytet Jana Kochanowskiego (Kielce)
Temat:
Specjalne potrzeby edukacyjne
Edukacja włączająca
Uczniowie
Szkoły podstawowe
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Wsparcie edukacyjne
Nauczyciele
Kompetencje zawodowe
Województwo świętokrzyskie (1999- )
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Monografia
Raport z badań
Współtwórcy:
Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03427cam#a2200565#i#4500
001 3223101027946
003 OLSZT 005
005 20240125114246.1
008 200225s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380957701 %q (oprawa miękka)
035 %a (PL)b1000000512512
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911337627505606
035 %a 991052611696605066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %e PNN %d OLSZT 005
045 2 %b d2016 %b d2018
046 %k 2019
245 0 0 %a Szkoła ogólnodostępna przestrzenią realizacji różnorodnych potrzeb edukacyjnych uczniów klas IV-VI : %b w poszukiwaniu modelu pomocy i wsparcia / %c Karol Bidziński, Anna Ozga, Mirosław Rutkowski.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków : %b Impuls, %c 2019.
300 %a 322 strony : %b wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 293-305.
520 8 %a Część I. Wprowadzenie teoretyczne. Szkoły włączające jako wspólnoty uczące się i miejsce urzeczywistniania idei edukacji dla wszystkich - możliwości, ograniczenia, szanse i zagrożenia.<br>Część II. Metodologia - opis działań badawczych projektu "Realizacja specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów drugiego etapu edukacji w województwie świętokrzyskim - zadania szkoły i rodziny" realizowanego w latach 2016-2018.<br>Część III. Wyniki badań:<br>- Organizacja i realizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz innych form wsparcia i wspomagania edukacyjnego uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej.<br>- Sposoby dostosowywania wymagań edukacyjnych dla uczniów w trakcie zajęć dydaktycznych.<br>- Szkolni wykonawcy działań z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej - ich kwalifikacje i kompetencje, doświadczane trudności oraz wsparcie.<br>- Uwarunkowania środowiskowe wspierania i pomagania rozwoju uczniów - analiza zależności statystycznych.
520 8 %a - Uwarunkowania osobowe wspierania i wspomagania rozwoju uczniów - analiza zależności statystycznych.<br>- Podsumowanie wyników badań - postulaty dla praktyki.
536 %a Finansowanie: Uniwersytet Jana Kochanowskiego (Kielce)
648 9 %a 2001- %2 DBN
650 9 %a Specjalne potrzeby edukacyjne %2 DBN
650 9 %a Edukacja włączająca %2 DBN
650 9 %a Uczniowie %2 DBN
650 9 %a Szkoły podstawowe %2 DBN
650 9 %a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna %2 DBN
650 9 %a Wsparcie edukacyjne %2 DBN
650 9 %a Nauczyciele %2 DBN
650 9 %a Kompetencje zawodowe %2 DBN
651 9 %a Województwo świętokrzyskie (1999- ) %2 DBN
655 9 %a Monografia %2 DBN
655 9 %a Raport z badań %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Bidziński, Karol. %e Autor
700 1 # %a Ozga, Anna. %e Autor
700 1 # %a Rutkowski, Mirosław %c (pedagog). %e Autor
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101027946 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8095-770-1 %q (oprawa miękka)

Część I. Wprowadzenie teoretyczne. Szkoły włączające jako wspólnoty uczące się i miejsce urzeczywistniania idei edukacji dla wszystkich - możliwości, ograniczenia, szanse i zagrożenia.
Część II. Metodologia - opis działań badawczych projektu "Realizacja specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów drugiego etapu edukacji w województwie świętokrzyskim - zadania szkoły i rodziny" realizowanego w latach 2016-2018.
Część III. Wyniki badań:
- Organizacja i realizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz innych form wsparcia i wspomagania edukacyjnego uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej.
- Sposoby dostosowywania wymagań edukacyjnych dla uczniów w trakcie zajęć dydaktycznych.
- Szkolni wykonawcy działań z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej - ich kwalifikacje i kompetencje, doświadczane trudności oraz wsparcie.
- Uwarunkowania środowiskowe wspierania i pomagania rozwoju uczniów - analiza zależności statystycznych.

- Uwarunkowania osobowe wspierania i wspomagania rozwoju uczniów - analiza zależności statystycznych.
- Podsumowanie wyników badań - postulaty dla praktyki.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 182371
Sygnatura:
W 182371 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz