Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Uleganie mitom w edukacji / Tomasz Garstka

Authors:
Garstka, Tomasz
Full title:
Uleganie mitom w edukacji / Tomasz Garstka
Publication series:
Materiały dla nauczycieli
Search in:
Dyrektor Szkoły. - 2020, nr 3, s. 57-58
Notes:
Bibliografia na stronie 58
Subject:
Nauczanie
Wychowanie
Krytycyzm
Psychologia wychowawcza
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01590caa#a2200373#i#4500
001 3223101384316
003 OLSZT 005
005 20240125114252.5
008 200122s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Garstka, Tomasz. %e Autor
245 1 0 %a Uleganie mitom w edukacji / %b Tomasz Garstka.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
388 1 %a 2001-
490 1 %a Materiały dla nauczycieli
504 %a Bibliografia na stronie 58.
520 8 %a Autor zamieścił schemat metod naukowych w formie piramidy.
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Wychowanie
650 9 %a Krytycyzm
650 9 %a Psychologia wychowawcza
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Dyrektor Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400293554 %x 1230-9508 %g 2020, nr 3, s. 57-58
830 0 %a Materiały dla nauczycieli
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101384316 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Autor zamieścił schemat metod naukowych w formie piramidy.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form