Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Ilustrowany podręcznik umiejętności społecznych : trening komunikacji, zabawy i emocji dla dzieci z autyzmem

Authors:
Baker, Jed E
Full title:
Ilustrowany podręcznik umiejętności społecznych : trening komunikacji, zabawy i emocji dla dzieci z autyzmem / Jed Baker ; przekład Zuzanna Kalicka-Karpowicz
Publication Year:
2019
Publisher:
Gdańsk : Harmonia-Universalis
ISBN:
9788377441190
Publication series:
W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci
Physical description:
XXXI, 195 stron : ilustracje kolorowe ; 21x30 cm
Publication:
Wydanie I, dodruk
Notes:
Tytuł oryginału: "The social skills picture book : teaching play, emotion, and communication to children with autism" 2001
Bibliografia na stronie 198
Subject:
Dziecko autystyczne
Grupy rówieśnicze
Kompetencje społeczne
Komunikacja interpersonalna
Socjalizacja
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Genere / Form:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Poradnik
Podręcznik
Publikacja bogato ilustrowana
Co-authors:
Kalicka-Karpowicz, Zuzanna. Tłumacz
Harmonia Universalis. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 02842cam#a2200565#i#4500
001 3223101396097
003 OLSZT 005
005 20240125114253.4
008 200619s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788377441190
040 %a SWD %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %h eng
046 %k 2001
100 1 %a Baker, Jed E. %e Autor
245 1 0 %a Ilustrowany podręcznik umiejętności społecznych : %b trening komunikacji, zabawy i emocji dla dzieci z autyzmem / %c Jed Baker ; przekład Zuzanna Kalicka-Karpowicz.
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Social skills picture book : %b teaching play, emotion, and communication to children with autism
250 %a Wydanie I, dodruk.
260 # %a Gdańsk : %b Harmonia-Universalis, %c 2019.
300 %a XXXI, 195 stron : %b ilustracje kolorowe ; %c 21x30 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumi %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %m Poziom nauczania %a Dzieci
385 %a Dziecko autystyczne
385 %a Nauczyciele
385 %a Terapeuci zajęciowi
385 %a Rodzice
388 1 %a 2001-
490 1 %a W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci
500 %a Tytuł oryginału: "The social skills picture book : teaching play, emotion, and communication to children with autism" 2001.
504 %a Bibliografia na stronie 198.
520 8 %a Część pierwsza:<br>Natura autyzmu.<br>Trening umiejętności społecznych.<br>O ilustrowanych podręcznikach umiejętności społecznych.<br>Tworzenie własnego ilustrowanego podręcznika umiejętności społecznych.<br>Część druga:<br>Umiejętności związane z komunikacją.<br>Umiejętności związane z zabawą.<br>Umiejętności związane z emocjami.
650 9 %a Dziecko autystyczne
650 9 %a Grupy rówieśnicze
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
650 9 %a Socjalizacja
655 9 %a Poradnik
655 9 %a Podręcznik
655 9 %a Publikacja bogato ilustrowana
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Kalicka-Karpowicz, Zuzanna. %e Tłumacz
710 2 # %a Harmonia Universalis. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101396097 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7744-119-0

Część pierwsza:
Natura autyzmu.
Trening umiejętności społecznych.
O ilustrowanych podręcznikach umiejętności społecznych.
Tworzenie własnego ilustrowanego podręcznika umiejętności społecznych.
Część druga:
Umiejętności związane z komunikacją.
Umiejętności związane z zabawą.
Umiejętności związane z emocjami.

Loanable items

Inventory number:
KG 182272
Call number:
W 182272 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form