Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

"Za progiem". Wartości edukacyjne uczenia się dzieci w plenerze

Authors:
Andrzejewska, Jolanta (pedagogika)
Full title:
"Za progiem". Wartości edukacyjne uczenia się dzieci w plenerze / Jolanta Andrzejewska
Search in:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2020, nr 2, s. 42-53
Notes:
Bibliografia na stronach 52-53
Streszczenie angielskie
Subject:
Uczniowie klas początkowych
Przyroda
Zajęcia terenowe
Edukacja ekologiczna
Kompetencje kluczowe
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 02277caa#a2200409#i#4500
001 3223101397197
003 OLSZT 005
005 20240125114253.4
008 200623s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 2 %b d2018 %b d2019
046 %k 2020
100 1 %a Andrzejewska, Jolanta %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a "Za progiem". Wartości edukacyjne uczenia się dzieci w plenerze / %c Jolanta Andrzejewska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 52-53.
520 8 %a Zawiera omówienie projektu edukacyjnego "ZA PROGIEM - wyprawy odkrywców" realizowanego w Instytucie Pedagogiki UMCS w Lublinie, którego istotą było rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów klas I-III poprzez realizację w określonych miejscach edukacyjnych (outdoor education) zadań rozwojowych w czteroosobowych zespołach rówieśniczych (uczenie się we współpracy) i stawianie uczniów w nieoczekiwanych sytuacjach edukacyjnych, m.in. przez wykorzystanie metody tworzenia "wspólnych opowieści". Zadania te miały charakter problemowy i były realizowane w różnych przestrzeniach edukacyjnych, w zróżnicowanych kontekstach naturalnych, społecznych i kulturowych.
546 %a Streszczenie angielskie.
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Przyroda
650 9 %a Zajęcia terenowe
650 9 %a Edukacja ekologiczna
650 9 %a Kompetencje kluczowe
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2020, nr 2, s. 42-53
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101397197 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera omówienie projektu edukacyjnego "ZA PROGIEM - wyprawy odkrywców" realizowanego w Instytucie Pedagogiki UMCS w Lublinie, którego istotą było rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów klas I-III poprzez realizację w określonych miejscach edukacyjnych (outdoor education) zadań rozwojowych w czteroosobowych zespołach rówieśniczych (uczenie się we współpracy) i stawianie uczniów w nieoczekiwanych sytuacjach edukacyjnych, m.in. przez wykorzystanie metody tworzenia "wspólnych opowieści". Zadania te miały charakter problemowy i były realizowane w różnych przestrzeniach edukacyjnych, w zróżnicowanych kontekstach naturalnych, społecznych i kulturowych.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form