Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Potencjał edukacyjny książek obrazkowych na przykładzie realizacji warsztatów językowo-czytelniczych w ramach projektu "ZA PROGIEM" - wyprawy odkrywców

Автори:
Centner-Guz, Małgorzata
Повна назва:
Potencjał edukacyjny książek obrazkowych na przykładzie realizacji warsztatów językowo-czytelniczych w ramach projektu "ZA PROGIEM" - wyprawy odkrywców / Małgorzata Centner-Guz
Шукати в:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2020, nr 2, s. 64-80
Зауваження:
Bibliografia na stronie 79
Streszczenie angielskie
Тема:
Literatura dla dzieci
Czytelnictwo
Język
Książka obrazkowa
Grafika książkowa
Ilustracje dla dzieci
Twórczość dzieci i młodzieży
Uczniowie klas początkowych
Edukacja i pedagogika
Kultura i sztuka
Literaturoznawstwo
Жанр / Форма:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 02695caa#a2200457#i#4500
001 3223101397714
003 OLSZT 005
005 20240125114253.9
008 200625s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 2 %b 2018 %b 2019
046 %k 2020
100 1 %a Centner-Guz, Małgorzata. %e Autor
245 1 0 %a Potencjał edukacyjny książek obrazkowych na przykładzie realizacji warsztatów językowo-czytelniczych w ramach projektu "ZA PROGIEM" - wyprawy odkrywców / %c Małgorzata Centner-Guz.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 79.
520 8 %a Zawiera opis modułu językowo-czytelniczego "Słowami o obrazach - obrazem o słowach", przygotowanego w ramach projektu Power: "ZA PROGIEM" - wyprawy odkrywców, realizowanego przez Zakład Pedagogiki Przedszkolnej UMCS w Lublinie dla dzieci sześcioletnich i uczniów z klas I-III. Inspiracją dla aktywności intelektualnej, językowej i plastycznej dzieci były książki obrazkowe. Zasadniczym celem zajęć było rozwijanie zainteresowań czytelniczych dzieci przez zaproponowanie im książek niecodziennych, zrywających z klasycznym schematem fabuły w warstwie słownej i graficznej oraz rozwijanie kompetencji językowych przez tworzenie okazji do formułowania dłuższych wypowiedzi, argumentacji sądów i ocen, a także wzbogacanie słownika. Istotną część zajęć stanowiła aktywność plastyczna dzieci, inspirowana zamysłem autorów książek wykorzystanych na zajęciach.
546 %a Streszczenie angielskie.
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Literatura dla dzieci
650 9 %a Czytelnictwo
650 9 %a Język
650 9 %a Książka obrazkowa
650 9 %a Grafika książkowa
650 9 %a Ilustracje dla dzieci
650 9 %a Twórczość dzieci i młodzieży
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Kultura i sztuka
658 %a Literaturoznawstwo
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2020, nr 2, s. 64-80
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101397714 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera opis modułu językowo-czytelniczego "Słowami o obrazach - obrazem o słowach", przygotowanego w ramach projektu Power: "ZA PROGIEM" - wyprawy odkrywców, realizowanego przez Zakład Pedagogiki Przedszkolnej UMCS w Lublinie dla dzieci sześcioletnich i uczniów z klas I-III. Inspiracją dla aktywności intelektualnej, językowej i plastycznej dzieci były książki obrazkowe. Zasadniczym celem zajęć było rozwijanie zainteresowań czytelniczych dzieci przez zaproponowanie im książek niecodziennych, zrywających z klasycznym schematem fabuły w warstwie słownej i graficznej oraz rozwijanie kompetencji językowych przez tworzenie okazji do formułowania dłuższych wypowiedzi, argumentacji sądów i ocen, a także wzbogacanie słownika. Istotną część zajęć stanowiła aktywność plastyczna dzieci, inspirowana zamysłem autorów książek wykorzystanych na zajęciach.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр