Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Pisanie - konieczna aktywność wychowawcy. Przykład żłobka

Authors:
Telka, Lucyna
Full title:
Pisanie - konieczna aktywność wychowawcy. Przykład żłobka / Lucyna Telka
Search in:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2020, nr 4, s. 25-32
Notes:
Bibliografia na stronach 31-32
Streszczenie angielskie
Subject:
Pisanie
Dokumenty
Wychowawcy małych dzieci
Dziecko w wieku poniemowlęcym
Żłobki
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 02034caa#a2200373#i#4500
001 3223101399757
003 OLSZT 005
005 20240125114253.9
008 200630s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Telka, Lucyna. %e Autor
245 1 0 %a Pisanie - konieczna aktywność wychowawcy. Przykład żłobka / %c Lucyna Telka.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 31-32.
520 8 %a Zawiera refleksję na temat aktywności wychowawcy związanej z pisaniem na podstawie obserwacji rozumianej jako badanie praktyki wychowawczej. Autorka wyraża przekonanie, że wychowawca w żłobku obserwuje po to, by znaleźć właściwy sposób budowania relacji z każdym dzieckiem, natomiast zapisywanie spostrzeżeń umożliwia "zatrzymanie" różnorodnych manifestacji życia dziecka oraz powracanie do nich, aby czytać, rozmawiać i opracowywać zgromadzone dane w zespole pedagogicznym. Dzięki dokumentowaniu praktyki wychowania w placówce, wychowawca staje się uczącym się badaczem.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Pisanie
650 9 %a Dokumenty
650 9 %a Wychowawcy małych dzieci
650 9 %a Dziecko w wieku poniemowlęcym
650 9 %a Żłobki
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2020, nr 4, s. 25-32
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101399757 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera refleksję na temat aktywności wychowawcy związanej z pisaniem na podstawie obserwacji rozumianej jako badanie praktyki wychowawczej. Autorka wyraża przekonanie, że wychowawca w żłobku obserwuje po to, by znaleźć właściwy sposób budowania relacji z każdym dzieckiem, natomiast zapisywanie spostrzeżeń umożliwia "zatrzymanie" różnorodnych manifestacji życia dziecka oraz powracanie do nich, aby czytać, rozmawiać i opracowywać zgromadzone dane w zespole pedagogicznym. Dzięki dokumentowaniu praktyki wychowania w placówce, wychowawca staje się uczącym się badaczem.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form