Ocenianie w szkole na cenzurowanym : badania - dylematy - inspiracje / redakcja naukowa Małgorzata Karwatowska, Małgorzata Latoch-Zielińska, Iwona Morawska
%a KAT U/MB %b pol %e PNN %c KAT U/MBs %d KAT U/DB %d BPTOR %d OLSZT 005
041
0
#
%a pol %b eng
046
%k 2020
245
0
0
%a Ocenianie w szkole na cenzurowanym : %b badania - dylematy - inspiracje / %c redakcja naukowa Małgorzata Karwatowska, Małgorzata Latoch-Zielińska, Iwona Morawska.
260
#
%a Lublin : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, %c 2020.
300
%a 372 strony : %b ilustracje ; %c 25 cm.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Książki
380
%a Publikacje naukowe
388
1
%a 2001-
520
8
%a "Głównym celem oddawanej do rąk Czytelników publikacji jest [...] wzbogacenie wiedzy na temat wybranych zjawisk, które dotyczą współczesnych strategii szkolnego oceniania i wartościowania (na różnych etapach kształcenia ogólnego i przedmiotowego), związanych z tym treści, uwarunkowań, dylematów, pozytywnych i negatywnych sposobów postępowania, funkcjonalności i efektywności metod, narzędzi, form itd. Oprócz tego zebrane w tomie teksty, a wśród nich analizy badań empirycznych i opisy konkretnych rozwiązań, mogą prowokować czytelników do refleksji nad koniecznością doskonalenia kultury szkolnego oceniania, dowartościowania jej różnych wymiarów, zoptymalizowania i uwspółcześnienia, między innymi poprzez aplikację nowych trendów, koncepcji i kierunków działania" [ze wstępu].
546
%a Streszczenia w języku angielskim.
650
9
%a Oceny szkolne
655
9
%a Opracowanie
655
9
%a Praca zbiorowa
658
%a Edukacja i pedagogika
700
1
#
%a Karwatowska, Małgorzata. %e Redakcja
700
1
#
%a Latoch-Zielińska, Małgorzata. %e Redakcja
700
1
#
%a Morawska, Iwona. %e Redakcja
710
2
#
%a Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101400324 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-227-9306-0
"Głównym celem oddawanej do rąk Czytelników publikacji jest [...] wzbogacenie wiedzy na temat wybranych zjawisk, które dotyczą współczesnych strategii szkolnego oceniania i wartościowania (na różnych etapach kształcenia ogólnego i przedmiotowego), związanych z tym treści, uwarunkowań, dylematów, pozytywnych i negatywnych sposobów postępowania, funkcjonalności i efektywności metod, narzędzi, form itd. Oprócz tego zebrane w tomie teksty, a wśród nich analizy badań empirycznych i opisy konkretnych rozwiązań, mogą prowokować czytelników do refleksji nad koniecznością doskonalenia kultury szkolnego oceniania, dowartościowania jej różnych wymiarów, zoptymalizowania i uwspółcześnienia, między innymi poprzez aplikację nowych trendów, koncepcji i kierunków działania" [ze wstępu].
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.