Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Aktualne możliwości pomocy psychopedagogicznej w terapii uczniów z dysleksją

library suggestion
LDR 02029caa#a2200421#i#4500
001 3223101401714
003 OLSZT 005
005 20240125114253.7
008 200703s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Zmysłowska, Magdalena. %e Autor
245 1 0 %a Aktualne możliwości pomocy psychopedagogicznej w terapii uczniów z dysleksją / %c Magdalena Zmysłowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 42-44.
520 8 %a Zawiera: Różnorodne oblicza funkcjonowania dzieci z dysleksją ; Możliwości wspomagania ucznia z dysleksją w przestrzeni szkolnej oraz postulowany system terapeutyczny ; Alternatywne metody i formy wsparcia dziecka z dysleksją poza szkołą ; Nowoczesne technologie jako element wspierający pracę edukacyjną uczniów z dysleksją.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Specjalne potrzeby edukacyjne
650 9 %a Zaburzenia integracji sensorycznej
650 9 %a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
650 9 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
650 9 %a Aplikacja internetowa
650 9 %a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
650 9 %a System biofeedback
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2020, nr 4, s. 33-44
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101401714 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Różnorodne oblicza funkcjonowania dzieci z dysleksją ; Możliwości wspomagania ucznia z dysleksją w przestrzeni szkolnej oraz postulowany system terapeutyczny ; Alternatywne metody i formy wsparcia dziecka z dysleksją poza szkołą ; Nowoczesne technologie jako element wspierający pracę edukacyjną uczniów z dysleksją.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form