Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształtowanie postawy rzetelności naukowej w procesie wychowania

propozycja biblioteki
LDR 01938caa#a2200373#i#4500
001 3223101412565
003 OLSZT 005
005 20240125114255.5
008 200806s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2019
100 1 %a Kuźniar, Adrian %d (1978- ). %e Autor
245 1 0 %a Kształtowanie postawy rzetelności naukowej w procesie wychowania / %c Adrian Kuźniar.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje popularnonaukowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera refleksję na temat zasad rzetelności naukowej. Autor zwraca uwagę na potrzebę edukacji dzieci i młodzieży w zakresie standardów, których przestrzeganie jest konieczne w rzetelnej pracy intelektualnej i uczciwej działalności poznawczej. Czerpiąc ze swoich doświadczeń zdobytych w toku działalności na forum międzynarodowego gremium zajmującego się sprawami rzetelności w nauce, autor sugeruje kierunki, w których warto podążać w procesie dydaktyczno-wychowawczym, by internalizacja norm uczciwości naukowej stałą się możliwie najgłębsza i powszechna.
650 9 %a Uczciwość
650 9 %a Badania naukowe
650 9 %a Etyka zawodowa
650 9 %a Dobre praktyki
650 9 %a Normy moralne
650 9 %a Wychowanie
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Filozofia i etyka
658 %a Nauka i badania
773 0 # %i // %t Kwartalnik Edukacyjny. - %w (OLSZT 005)3222400293408 %x 1230-7556 %g 2019, nr 4, s. 9-17
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101412565 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera refleksję na temat zasad rzetelności naukowej. Autor zwraca uwagę na potrzebę edukacji dzieci i młodzieży w zakresie standardów, których przestrzeganie jest konieczne w rzetelnej pracy intelektualnej i uczciwej działalności poznawczej. Czerpiąc ze swoich doświadczeń zdobytych w toku działalności na forum międzynarodowego gremium zajmującego się sprawami rzetelności w nauce, autor sugeruje kierunki, w których warto podążać w procesie dydaktyczno-wychowawczym, by internalizacja norm uczciwości naukowej stałą się możliwie najgłębsza i powszechna.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz