Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Funkcjonowanie ucznia ze spektrum autyzmu w klasie integracyjnej w ujęciu zaburzeń sensorycznych : studium przypadku

Autorzy:
Stefanow, Agnieszka
Tytuł pełny:
Funkcjonowanie ucznia ze spektrum autyzmu w klasie integracyjnej w ujęciu zaburzeń sensorycznych : studium przypadku / Agnieszka Stefanow
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2020, nr 3, s. 200-212
Uwagi:
Bibliografia na stronach 211-212
Streszczenie angielskie
Temat:
Uczniowie
Kształcenie integracyjne
Dziecko autystyczne
Dziecko z zespołem Aspergera
Zaburzenia integracji sensorycznej
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Case study (studium przypadku)
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01925caa#a2200397#i#4500
001 3223101424647
003 OLSZT 005
005 20240125114256.9
008 200922s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Stefanow, Agnieszka. %e Autor
245 1 0 %a Funkcjonowanie ucznia ze spektrum autyzmu w klasie integracyjnej w ujęciu zaburzeń sensorycznych : %b studium przypadku / %c Agnieszka Stefanow.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 211-212.
520 8 %a Zawiera: Zaburzenia przetwarzania sensorycznego u uczniów z autyzmem ; Koncepcja badań własnych ; Analiza przypadku ; Funkcjonowanie ucznia w poszczególnych sferach sensorycznych ; Propozycja pracy dydaktyczno-wychowawczej z uczniem ze spektrum autyzmu w szkole ogólnodostępnej.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Kształcenie integracyjne
650 9 %a Dziecko autystyczne
650 9 %a Dziecko z zespołem Aspergera
650 9 %a Zaburzenia integracji sensorycznej
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Case study (studium przypadku)
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %x 0137-818X %g 2020, nr 3, s. 200-212
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101424647 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Zaburzenia przetwarzania sensorycznego u uczniów z autyzmem ; Koncepcja badań własnych ; Analiza przypadku ; Funkcjonowanie ucznia w poszczególnych sferach sensorycznych ; Propozycja pracy dydaktyczno-wychowawczej z uczniem ze spektrum autyzmu w szkole ogólnodostępnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz