Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Środowisko szkolne a rozwój teorii umysłu u dzieci w młodszym wieku szkolnym : badanie podłużne uczniów z niepełnosprawnością i bez niepełnosprawności

Autorzy:
Smogorzewska, Joanna
Tytuł pełny:
Środowisko szkolne a rozwój teorii umysłu u dzieci w młodszym wieku szkolnym : badanie podłużne uczniów z niepełnosprawnością i bez niepełnosprawności / Joanna Smogorzewska
Rok wydania:
copyright 2019
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
9788301204600
Opis fizyczny:
287 stron : ilustracje ; 24 cm
Uwagi:
Bibliografia na stronach 226-265
Publikacja została sfinansowana z grantu Narodowego Centrum Nauki (2014/13/B/HS6/02663) pt. "Forma kształcenia a trajektorie rozwoju teorii umysłu"
Temat:
Teoria umysłu
Uczniowie
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Dziecko niedosłyszące
Dziecko głuche
Kształcenie
Szkoły
Socjologia edukacji
Chorzy w rodzinie
Rodzina
Badania longitudinalne
Polska
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Raport z badań
Współtwórcy:
Wydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02435cam#a2200553#i#4500
001 3223101425202
003 OLSZT 005
005 20240125114256.7
008 200924s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a UWD 2019/4288
020 %a 9788301204600
035 %a 991052507116905066
035 %a (PL)b1000000290982
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910271546905606
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
045 2 %b d2015 %b d2017
046 %k 2019
100 1 %a Smogorzewska, Joanna. %e Autor
245 1 0 %a Środowisko szkolne a rozwój teorii umysłu u dzieci w młodszym wieku szkolnym : %b badanie podłużne uczniów z niepełnosprawnością i bez niepełnosprawności / %c Joanna Smogorzewska.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c copyright 2019.
300 %a 287 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 226-265.
536 %a Publikacja została sfinansowana z grantu Narodowego Centrum Nauki (2014/13/B/HS6/02663) pt. "Forma kształcenia a trajektorie rozwoju teorii umysłu"
648 9 %a 2001- %2 DBN
650 9 %a Teoria umysłu %2 DBN
650 9 %a Uczniowie %2 DBN
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Dziecko niedosłyszące
650 9 %a Dziecko głuche
650 9 %a Kształcenie %2 DBN
650 9 %a Szkoły
650 9 %a Socjologia edukacji
650 9 %a Chorzy w rodzinie %2 DBN
650 9 %a Rodzina %2 DBN
650 9 %a Badania longitudinalne
651 9 %a Polska %2 DBN
655 9 %a Raport z badań %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101425202 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-01-20460-0

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 182750
Sygnatura:
W 182750 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz