Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane narzędzia do programu psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytami i zaburzeniami rozwoju

Autorzy:
Franczyk, Anna
Krajewska, Katarzyna
Tytuł pełny:
Wybrane narzędzia do programu psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytami i zaburzeniami rozwoju / Anna Franczyk, Katarzyna Krajewska
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Kraków : Impuls
ISBN:
9788380958425
Opis fizyczny:
156 stron ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie II
Uwagi:
Bibliografia na stronach 155-156
Dla rodziców, nauczycieli, pedagogów i terapeutów
Temat:
Diagnoza pedagogiczna
Dziecko w wieku przedszkolnym
Dziecko z niepełnosprawnością
Rozwój psychofizyczny dziecka
Rozwój poznawczy
Gry i zabawy dziecięce
Gry edukacyjne
Psychoterapia
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje fachowe
Opracowanie
Współtwórcy:
Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03178cam#a2200529###4500
001 3223101425206
003 OLSZT 005
005 20240125114256.2
008 200924s2020####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380958425
035 %a PPBP20000969
040 %a Pozn PBP/RS %c Pozn PBP/RS %d Pozn PBP/RS %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2017
100 1 %a Franczyk, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Wybrane narzędzia do programu psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytami i zaburzeniami rozwoju / %c Anna Franczyk, Katarzyna Krajewska.
250 %a Wydanie II.
260 # %a Kraków : %b Impuls, %c 2020.
300 %a 156 stron ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele przedszkoli
385 %a Rodzice
385 %a Terapeuci zajęciowi
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 155-156.
520 8 %a "Integralną częścią pracy terapeutycznej jest postawienie diagnozy, która stanowi bazę danych o tym, co dziecko lubi robić, jakie czynności dają mu radość, co potrafi, a co może sprawiać mu trudność. Skupienie się w działalności diagnostycznej na punktach pozytywnych dziecka pozwoli ukierunkować skuteczną pracę nauczyciela.<br>Diagnozowanie umiejętności i możliwości dziecka powinno odbywać się przede wszystkim poprzez zabawę. [...] Dzięki różnym formom i rodzajom zabaw mamy szansę zbliżenia się do dziecka, stworzenia mu poczucia bezpieczeństwa, pozyskania jego zaufania i dostrzeżenia jego tzw. punktów pozytywnych. Możemy również poznać najskrytsze tajniki dziecięcej psychiki – ukryte lęki, trudności, budzące się zdolności, zainteresowania, bazę wszelkich jego możliwości. [...]
520 8 %a W niniejszej książce przedstawiamy przykładowe zabawy i karty pracy do wykorzystania w procesie diagnozowania" [ze wstępu]. Materiały ujęte zostały w cztery części - obszary diagnostyczne, obejmujące: poziom zmysłowy, poziom poziom poznawczy, poziom odkrywczo-badawczy, poziom abstrakcyjno-symboliczny.
521 8 %a Dla rodziców, nauczycieli, pedagogów i terapeutów.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna %2 DBN
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym %2 DBN
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością %2 DBN
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka %2 DBN
650 9 %a Rozwój poznawczy %2 DBN
650 9 %a Gry i zabawy dziecięce
650 9 %a Gry edukacyjne
650 9 %a Psychoterapia %2 DBN
655 9 %a Opracowanie %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Krajewska, Katarzyna. %e Autor
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101425206 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8095-842-5

"Integralną częścią pracy terapeutycznej jest postawienie diagnozy, która stanowi bazę danych o tym, co dziecko lubi robić, jakie czynności dają mu radość, co potrafi, a co może sprawiać mu trudność. Skupienie się w działalności diagnostycznej na punktach pozytywnych dziecka pozwoli ukierunkować skuteczną pracę nauczyciela.
Diagnozowanie umiejętności i możliwości dziecka powinno odbywać się przede wszystkim poprzez zabawę. [...] Dzięki różnym formom i rodzajom zabaw mamy szansę zbliżenia się do dziecka, stworzenia mu poczucia bezpieczeństwa, pozyskania jego zaufania i dostrzeżenia jego tzw. punktów pozytywnych. Możemy również poznać najskrytsze tajniki dziecięcej psychiki – ukryte lęki, trudności, budzące się zdolności, zainteresowania, bazę wszelkich jego możliwości. [...]

W niniejszej książce przedstawiamy przykładowe zabawy i karty pracy do wykorzystania w procesie diagnozowania" [ze wstępu]. Materiały ujęte zostały w cztery części - obszary diagnostyczne, obejmujące: poziom zmysłowy, poziom poziom poznawczy, poziom odkrywczo-badawczy, poziom abstrakcyjno-symboliczny.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 182753
Sygnatura:
W 182753 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz