Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Kiedy mózg ucznia pracuje inaczej... : jak kształtować przestrzeń edukacyjną mózgów nieneurotypowych?

Authors:
Kloskowska, Adriana
Full title:
Kiedy mózg ucznia pracuje inaczej... : jak kształtować przestrzeń edukacyjną mózgów nieneurotypowych? / Adriana Kloskowska
Search in:
Głos Pedagogiczny. - 2020, nr 115, s. 18-22
Subject:
Uczenie się
Rozwój psychofizyczny dziecka
Neuroedukacja
Integracja sensoryczna
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Efektywność nauczania
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01714caa#a2200349#i#4500
001 3223101425235
003 OLSZT 005
005 20240125114256.4
008 200924s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Kloskowska, Adriana. %e Autor
245 1 0 %a Kiedy mózg ucznia pracuje inaczej... : %b jak kształtować przestrzeń edukacyjną mózgów nieneurotypowych? / %c Adriana Kloskowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera refleksje autorki na temat znaczenia w procesie przyswajania wiedzy szkolnej odmiennej u różnych dzieci pracy mózgu. Autorka przekonuje, że ważne jest wielozmysłowe uczenie się i prezentuje neurodydaktyczne inspiracje przydatne podczas zajęć edukacyjnych.
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Neuroedukacja
650 9 %a Integracja sensoryczna
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Efektywność nauczania
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2020, nr 115, s. 18-22
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101425235 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera refleksje autorki na temat znaczenia w procesie przyswajania wiedzy szkolnej odmiennej u różnych dzieci pracy mózgu. Autorka przekonuje, że ważne jest wielozmysłowe uczenie się i prezentuje neurodydaktyczne inspiracje przydatne podczas zajęć edukacyjnych.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form