Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Wzór na ścisłe" : jak zaangażować młodzież w nauki ścisłe i budować atmosferę równości?

Autorzy:
Zamojda, Justyna
Tytuł pełny:
"Wzór na ścisłe" : jak zaangażować młodzież w nauki ścisłe i budować atmosferę równości? / Justyna Zamojda
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2020, nr 118, s. 41-44
Temat:
Uczniowie
Kompetencje kluczowe
Myślenie matematyczne
Technika
Stereotyp
Płeć
Zainteresowania
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02097caa#a2200373#i#4500
001 3223101427769
003 OLSZT 005
005 20240125114257.4
008 201001s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Zamojda, Justyna. %e Autor
245 1 0 %a "Wzór na ścisłe" : %b jak zaangażować młodzież w nauki ścisłe i budować atmosferę równości? / %c Justyna Zamojda.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera opis programu "Wzór na ścisłe", realizowanego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej, we współpracy z którym powstał artykuł. Celem programu było kształtowanie kompetencji i umiejętności chłopców i dziewcząt w obszarze nauk ścisłych, mając na uwadze wymogi i potrzeby współczesnego świata. Autorka stwierdza, że rolą nauczycieli jest pomoc w diagnozowaniu indywidualnych predyspozycji, poszerzaniu zainteresowań i budowaniu nowych umiejętności uczniów w atmosferze równości, bez ograniczenia stereotypami ze względu na płeć ucznia.
520 8 %a Zawiera uwagę pod treścią artykułu: W Narzędziowni - scenariusz lekcji "Lokalne bohaterki" - na stronach 34-40.
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Kompetencje kluczowe
650 9 %a Myślenie matematyczne
650 9 %a Technika
650 9 %a Stereotyp
650 9 %a Płeć
650 9 %a Zainteresowania
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2020, nr 118, s. 41-44
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101427769 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera opis programu "Wzór na ścisłe", realizowanego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej, we współpracy z którym powstał artykuł. Celem programu było kształtowanie kompetencji i umiejętności chłopców i dziewcząt w obszarze nauk ścisłych, mając na uwadze wymogi i potrzeby współczesnego świata. Autorka stwierdza, że rolą nauczycieli jest pomoc w diagnozowaniu indywidualnych predyspozycji, poszerzaniu zainteresowań i budowaniu nowych umiejętności uczniów w atmosferze równości, bez ograniczenia stereotypami ze względu na płeć ucznia.

Zawiera uwagę pod treścią artykułu: W Narzędziowni - scenariusz lekcji "Lokalne bohaterki" - na stronach 34-40.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz