Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Rozpoznawanie i rozwijanie talentów uczniów z dysleksją

library suggestion
LDR 01655caa#a2200337#i#4500
001 3223101431555
003 OLSZT 005
005 20240125114257.3
008 201015s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Kubala-Kulpińska, Aleksandra. %e Autor
245 1 0 %a Rozpoznawanie i rozwijanie talentów uczniów z dysleksją / %c Aleksandra Kubala-Kulpińska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera porady dla nauczycieli dotyczące umiejętności dostrzegania zasobów ucznia ze specyficznymi trudnościami w nauce. Autorka prezentuje model MIND autorstwa amerykańskich badaczy Brocka i Fernette Eide, który zawiera cztery talenty (style poznawcze) osób z dysleksją rozwojową.
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Zdolności
650 9 %a Myślenie
650 9 %a Style poznawcze
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2020, nr 119, s. 30-33
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %x 0551-3707 %g 2020, nr 6, s. 35-38
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101431555 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera porady dla nauczycieli dotyczące umiejętności dostrzegania zasobów ucznia ze specyficznymi trudnościami w nauce. Autorka prezentuje model MIND autorstwa amerykańskich badaczy Brocka i Fernette Eide, który zawiera cztery talenty (style poznawcze) osób z dysleksją rozwojową.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form