Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Muzyka i mowa, czyli o logorytmice. Cz. 1, Muzyka i ruch

Автори:
Kłysz-Sokalska, Natalia
Повна назва:
Muzyka i mowa, czyli o logorytmice. Cz. 1, Muzyka i ruch / Natalia Kłysz-Sokalska
Шукати в:
Życie Szkoły. - 2020, nr 7, s. 31-35
Тема:
Orff, Carl (1895-1982).
Logorytmika
Muzyka
Mowa
Ruch
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Artykuły
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Ćwiczenia i zadania
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Artykuł z czasopisma fachowego
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01803caa#a2200373#i#4500
001 3223101432627
003 OLSZT 005
005 20240125114257.1
008 201015s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Kłysz-Sokalska, Natalia. %e Autor
245 1 0 %a Muzyka i mowa, czyli o logorytmice. %n Cz. 1, %p Muzyka i ruch / %c Natalia Kłysz-Sokalska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Czym jest logorytmika? ; Muzyczna warstwa logorytmiki ; Cele i zadania logorytmiki ; Propozycje praktyczne ; Ćwiczenia wstępne (ruchowe) ; Ćwiczenia z zakresu techniki ruchu ; Ćwiczenia inhibicyjno-incytacyjne ; Ćwiczenia słuchowe.
600 1 # %a Orff, Carl %d (1895-1982).
650 9 %a Logorytmika
650 9 %a Muzyka
650 9 %a Mowa
650 9 %a Ruch
650 9 %a Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400294621 %x 0137-7310 %g 2020, nr 7, s. 31-35
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101432627 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Czym jest logorytmika? ; Muzyczna warstwa logorytmiki ; Cele i zadania logorytmiki ; Propozycje praktyczne ; Ćwiczenia wstępne (ruchowe) ; Ćwiczenia z zakresu techniki ruchu ; Ćwiczenia inhibicyjno-incytacyjne ; Ćwiczenia słuchowe.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр