Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko z trudnościami w rozwoju

LDR 03365cam#a2200709#i#4500
001 3223101434687
003 OLSZT 005
005 20240125114257.8
008 201023s2005####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a PB 17958/2001
020 %a 8373085688
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol
046 %k 2001
080 % %a 376.2/.4:37.013.82:159.922.7-056.26/.37
245 0 0 %a Dziecko z trudnościami w rozwoju / %c pod redakcją naukową Stanisławy Mihilewicz.
250 %a Wydanie II.
260 %a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza "Impuls" : %c 2005.
300 %a 154, [2] strony : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
385 %a Terapeuci zajęciowi
385 %a Rodzice
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia przy pracach.
520 8 %a "Autorzy poruszają tematy związane z trudnościami w rozwoju dziecka. Omawiają m in. zagadnienie autyzmu wczesnodziecięcego, nadpobudliwości psychoruchowej, współwystępowania Zespołu Nadpobudliwości z Deficytem Uwagi u dzieci z dysleksją, trudności w uczeniu się matematyki, terapii i rehabilitacji dzieci niepełnosprawnych. W książce zamieszczone zostały propozycje wzorów arkuszy, które mogą pomóc w planowaniu indywidualnego programu terapeutycznego dla dzieci z zaburzeniami w rozwoju. Pozycja adresowana jest do specjalistów, rodziców i studentów pracujących na co dzień z dziećmi mającymi trudności w rozwoju" [https://lubimyczytac.pl].
600 1 9 %a Piaget, Jean %d (1896-1980)
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Diagnoza psychologiczna
650 9 %a Dziecko autystyczne
650 9 %a Dziecko głuche
650 9 %a Dziecko z ADHD
650 9 %a Dziecko z dysleksją
650 9 %a Dziecko z zespołem Downa
650 9 %a Dziecko z porażeniem mózgowym
650 9 %a Teoria rozwoju
650 9 %a Uwaga (psychologia)
650 9 %a Dyskalkulia
650 9 %a Wychowanie
650 9 %a Psychoterapia
650 9 %a Rehabilitacja medyczna
650 9 %a Empatia
650 9 %a Przemoc
650 9 %a Informatyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
655 9 %a Praca zbiorowa
655 9 %a Opracowanie
655 9 %a Raport z badań
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Mihilewicz, Stanisława. %e Redaktor
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101434687 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7308-568-8

"Autorzy poruszają tematy związane z trudnościami w rozwoju dziecka. Omawiają m in. zagadnienie autyzmu wczesnodziecięcego, nadpobudliwości psychoruchowej, współwystępowania Zespołu Nadpobudliwości z Deficytem Uwagi u dzieci z dysleksją, trudności w uczeniu się matematyki, terapii i rehabilitacji dzieci niepełnosprawnych.
W książce zamieszczone zostały propozycje wzorów arkuszy, które mogą pomóc w planowaniu indywidualnego programu terapeutycznego dla dzieci z zaburzeniami w rozwoju. Pozycja adresowana jest do specjalistów, rodziców i studentów pracujących na co dzień z dziećmi mającymi trudności w rozwoju" [https://lubimyczytac.pl].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 182823
Sygnatura:
W 182823 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz