Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Dziecięce wchodzenie w interakcje społeczne za pomocą mediów cyfrowych - raport z badań

library suggestion
LDR 02158caa#a2200421#i#4500
001 3223101436072
003 OLSZT 005
005 20240125114258.3
008 201028s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Iwanicka, Agnieszka. %e Autor
245 1 0 %a Dziecięce wchodzenie w interakcje społeczne za pomocą mediów cyfrowych - raport z badań / %c Agnieszka Iwanicka.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 59-60.
520 8 %a Zawiera analizę wyników badań fokusowych, które autorka przeprowadziła wśród dzieci dziewięcioletnich. Celem badań było poznanie subiektywnego postrzegania przez dzieci możliwości wchodzenia w interakcje społeczne za pomocą mediów cyfrowych. Autorka poznała dziecięcy obraz interakcji społecznych odbywających się za pomocą mediów cyfrowych oraz dowiedziała się, jaki jest stopień rozeznania przez dzieci obszarów ryzyka i potencjalnych zagrożeń dla obszaru interakcji społecznych wynikający z korzystania z nowych technologii.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Interakcje społeczne
650 9 %a Nowe media (komunikacja)
650 9 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
650 9 %a Wykluczenie cyfrowe
650 9 %a Wykluczenie społeczne
650 9 %a Uzależnienie od Internetu
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Media i komunikacja społeczna
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2020, nr 7, s. 50-60
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101436072 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera analizę wyników badań fokusowych, które autorka przeprowadziła wśród dzieci dziewięcioletnich. Celem badań było poznanie subiektywnego postrzegania przez dzieci możliwości wchodzenia w interakcje społeczne za pomocą mediów cyfrowych. Autorka poznała dziecięcy obraz interakcji społecznych odbywających się za pomocą mediów cyfrowych oraz dowiedziała się, jaki jest stopień rozeznania przez dzieci obszarów ryzyka i potencjalnych zagrożeń dla obszaru interakcji społecznych wynikający z korzystania z nowych technologii.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form