Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kultura selfie

propozycja biblioteki
LDR 02025caa#a2200409#i#4500
001 3223101437020
003 OLSZT 005
005 20240125114258.9
008 201029s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Zajdel, Krzysztof %d (1962- ). %e Autor
245 1 0 %a Kultura selfie / %c Krzysztof Zajdel.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 80.
520 8 %a Zawiera opis fenomenu kulturowego, jakim jest selfie, czyli robienie zdjęć samemu sobie. Autor omawia teoretyczny kontekst zjawiska oraz prezentuje wyniki badań własnych, przeprowadzonych za pomocą metody sondażu diagnostycznego na trzech polskich uczelniach, na grupie 186 studentów. Respondenci byli pytani m.in. o to, dlaczego i jak często zamieszczają swoje zdjęcia w mediach społecznościowych, czy dokonują ich obróbki w programach graficznych oraz czy śledzą polubienia i komentarze pod zamieszczanymi fotografiami.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Selfie
650 9 %a Fotografie
650 9 %a Cyberkultura
650 9 %a Media społecznościowe
650 9 %a Studenci
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Media i komunikacja społeczna
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2020, nr 7, s. 70-80
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101437020 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera opis fenomenu kulturowego, jakim jest selfie, czyli robienie zdjęć samemu sobie. Autor omawia teoretyczny kontekst zjawiska oraz prezentuje wyniki badań własnych, przeprowadzonych za pomocą metody sondażu diagnostycznego na trzech polskich uczelniach, na grupie 186 studentów. Respondenci byli pytani m.in. o to, dlaczego i jak często zamieszczają swoje zdjęcia w mediach społecznościowych, czy dokonują ich obróbki w programach graficznych oraz czy śledzą polubienia i komentarze pod zamieszczanymi fotografiami.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz