Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

Authors:
Naprawa, Renata
Maternicka, Kornela
Tanajewska, Alicja
Full title:
Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym / Renata Naprawa, Kornela Maternicka, Alicja Tanajewska
Publication Year:
2007
Publisher:
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN:
9788371342363
Physical description:
117, [3] strony : tabele ; 24 cm
Publication:
Wydanie 1
Notes:
Na okładce: klasy I-III
Bibliografia, netografia na stronach 115-117
Subject:
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Kształcenie integracyjne
Metody nauczania
Oceny szkolne
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Ćwiczenia i zadania
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
Co-authors:
Wydawnictwo Harmonia. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 02971cam#a2200577#i#4500
001 3223101439030
003 OLSZT 005
005 20240125114258.5
008 201102s2007####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788371342363
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2007
100 1 %a Naprawa, Renata. %e Autor
245 1 0 %a Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : %b dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym / %c Renata Naprawa, Kornela Maternicka, Alicja Tanajewska.
250 %a Wydanie 1.
260 %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2007.
300 %a 117, [3] strony : %b tabele ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Pedagodzy specjalni
385 %a Terapeuci zajęciowi
385 %a Psycholodzy
385 %a Logopedzi
385 %a Rodzice
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 1.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 2.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 3.
388 1 %a 2001-
500 %a Na okładce: klasy I-III.
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 115-117.
520 8 %a Program nauczania uczniów z niepełnosprawnością umysłową w stopniu umiarkowanym. Wykorzystano w nim Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, kinezjologię edukacyjną Paula Dennisona, Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, zabawy z chustą według Anny Wasilak, program ogólnorozwojowy dla dzieci <i>Porusz umysł</i> Doroty Friedel-Rudzińskiej, metodę ruchu Rudolfa Labana, metodę Christophera i Marianny Knillów.
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Kształcenie integracyjne
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Oceny szkolne
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
655 9 %a Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Maternicka, Kornela. %e Autor
700 1 # %a Tanajewska, Alicja. %e Autor
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101439030 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7134-236-3

Program nauczania uczniów z niepełnosprawnością umysłową w stopniu umiarkowanym. Wykorzystano w nim Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, kinezjologię edukacyjną Paula Dennisona, Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, zabawy z chustą według Anny Wasilak, program ogólnorozwojowy dla dzieci Porusz umysł Doroty Friedel-Rudzińskiej, metodę ruchu Rudolfa Labana, metodę Christophera i Marianny Knillów.

Loanable items

Inventory number:
KG 182822
Call number:
W 182822 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form