Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Jego wysokość dziecko

пропозиція бібліотеки
LDR 04588cam#a2200685#i#4500
001 3223101453063
003 OLSZT 005
005 20240125114259.0
008 201211s2020####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380853096 %q (oprawa miękka)
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
245 1 0 %a Jego wysokość dziecko / %c redakcja Beata Rola.
250 %a Wydanie pierwsze.
260 # %a Warszawa : %b Difin SA, %c 2020.
300 %a 162 strony : %b ilustracje ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje naukowe
385 %a Nauczyciele
385 %a Rodzice
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia przy pracach.
520 8 %a W rozdziale pierwszym <i>Narcyz, czyli kto?</i> omówione zostały podstawowe definicje i teorie związane z kształtowaniem się osobowości narcystycznej. W rozdziale drugim <i>Zagubiona spójność intelektu, emocji i ciała</i> zanalizowano znaczenie powyższych sfer dla prawidłowego funkcjonowania jednostki oraz to, jak zaburzenia w poszczególnych obszarach mogą sprzyjać kształtowaniu się narcystycznego rysu osobowości. W rozdziale trzecim <i>Jestem piękny i uroczy, popatrzcie w moje oczy</i> główna uwaga została skupiona na emocjonalnym funkcjonowaniu dzieci z rysem osobowości nartystycznej. W rozdziale czwartym <i>Dziecięce lęki</i> opisano, w jaki sposób dorośli w sposób świadomy i nieświadomy wzbudzają w dzieciach niepokój i jak to może przełożyć się na zachowania o charakterze narcystycznym. W rozdziale piątym <i>Perfekcjonizm rodzica a narcystyczna osobowość dziecka</i> odniesiono się do takich pojęć jak: skuteczność, sprawczość, modelowanie zachowań i zaspokajanie potrzeb dziecka.
520 8 %a Rozdział szósty <i>Kompetencje opiekunów sprzyjające budowaniu relacji</i> poświęcony został tym kompetencjom, które sprzyjają zaspokajaniu dziecięcych potrzeb budowania w dziecku niezłomnego przekonania o własnej wartości. W rozdziale siódmym <i>Zasady komunikacji konstruktywnej</i> przedstawiono, w jaki sposób można budować komunikację, która służy osiąganiu porozumienia z poszanowaniem interesów obu stron. W rozdziale ósmym <i>Media a pogłębianie cech narcystycznych u dzieci</i> opisano, jaki jest wpływ mediów na wartości, poglądy i zachowania zarówno dorosłych, jak i dzieci. W rozdziale dziewiątym <i>Środowisko wychowawcze a rozwój cech narcystycznych</i> przeanalizowano, w jaki sposób instytucje zajmujące się wychowaniem podtrzymują lub wręcz promują narcystyczne cechy osobowości [na podstawie wstępu].
650 9 %a Narcyzm
650 9 %a Zaburzenia osobowości
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Rozwój psychospołeczny
650 9 %a Neuropsychologia
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Postawy rodzicielskie
650 9 %a Rodzicielstwo bliskości
650 9 %a Mindfulness
650 9 %a Empatia
650 9 %a Lęk
650 9 %a Perfekcjonizm (psychologia)
650 9 %a Uczucia
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Media społecznościowe
650 9 %a Wychowanie w rodzinie
650 9 %a Szkoły
650 9 %a Placówki opiekuńczo-wychowawcze
650 9 %a Socjologia dzieciństwa
655 9 %a Praca zbiorowa
655 9 %a Opracowanie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Rola, Beata. %e Redaktor
710 2 # %a Difin. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101453063 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8085-309-6 %q (oprawa miękka)

W rozdziale pierwszym Narcyz, czyli kto? omówione zostały podstawowe definicje i teorie związane z kształtowaniem się osobowości narcystycznej. W rozdziale drugim Zagubiona spójność intelektu, emocji i ciała zanalizowano znaczenie powyższych sfer dla prawidłowego funkcjonowania jednostki oraz to, jak zaburzenia w poszczególnych obszarach mogą sprzyjać kształtowaniu się narcystycznego rysu osobowości. W rozdziale trzecim Jestem piękny i uroczy, popatrzcie w moje oczy główna uwaga została skupiona na emocjonalnym funkcjonowaniu dzieci z rysem osobowości nartystycznej. W rozdziale czwartym Dziecięce lęki opisano, w jaki sposób dorośli w sposób świadomy i nieświadomy wzbudzają w dzieciach niepokój i jak to może przełożyć się na zachowania o charakterze narcystycznym. W rozdziale piątym Perfekcjonizm rodzica a narcystyczna osobowość dziecka odniesiono się do takich pojęć jak: skuteczność, sprawczość, modelowanie zachowań i zaspokajanie potrzeb dziecka.

Rozdział szósty Kompetencje opiekunów sprzyjające budowaniu relacji poświęcony został tym kompetencjom, które sprzyjają zaspokajaniu dziecięcych potrzeb budowania w dziecku niezłomnego przekonania o własnej wartości. W rozdziale siódmym Zasady komunikacji konstruktywnej przedstawiono, w jaki sposób można budować komunikację, która służy osiąganiu porozumienia z poszanowaniem interesów obu stron. W rozdziale ósmym Media a pogłębianie cech narcystycznych u dzieci opisano, jaki jest wpływ mediów na wartości, poglądy i zachowania zarówno dorosłych, jak i dzieci. W rozdziale dziewiątym Środowisko wychowawcze a rozwój cech narcystycznych przeanalizowano, w jaki sposób instytucje zajmujące się wychowaniem podtrzymują lub wręcz promują narcystyczne cechy osobowości [na podstawie wstępu].

Документи для позики

Nr inwentarza-1-322:
KG 182908
Sygnatura-1-322:
W 182908 Wypożyczalnia
Stan fizyczny-1-322:
nowa
Obsługiwane agendy-1-322:
Перегляньте список
Lokalizacja-1-322:
Lokalizacja
Dostępny

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр