%a Jego wysokość dziecko / %c redakcja Beata Rola.
250
%a Wydanie pierwsze.
260
#
%a Warszawa : %b Difin SA, %c 2020.
300
%a 162 strony : %b ilustracje ; %c 23 cm.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Książki
380
%a Publikacje fachowe
380
%a Publikacje naukowe
385
%a Nauczyciele
385
%a Rodzice
388
1
%a 2001-
504
%a Bibliografia, netografia przy pracach.
520
8
%a W rozdziale pierwszym <i>Narcyz, czyli kto?</i> omówione zostały podstawowe definicje i teorie związane z kształtowaniem się osobowości narcystycznej. W rozdziale drugim <i>Zagubiona spójność intelektu, emocji i ciała</i> zanalizowano znaczenie powyższych sfer dla prawidłowego funkcjonowania jednostki oraz to, jak zaburzenia w poszczególnych obszarach mogą sprzyjać kształtowaniu się narcystycznego rysu osobowości. W rozdziale trzecim <i>Jestem piękny i uroczy, popatrzcie w moje oczy</i> główna uwaga została skupiona na emocjonalnym funkcjonowaniu dzieci z rysem osobowości nartystycznej. W rozdziale czwartym <i>Dziecięce lęki</i> opisano, w jaki sposób dorośli w sposób świadomy i nieświadomy wzbudzają w dzieciach niepokój i jak to może przełożyć się na zachowania o charakterze narcystycznym. W rozdziale piątym <i>Perfekcjonizm rodzica a narcystyczna osobowość dziecka</i> odniesiono się do takich pojęć jak: skuteczność, sprawczość, modelowanie zachowań i zaspokajanie potrzeb dziecka.
520
8
%a Rozdział szósty <i>Kompetencje opiekunów sprzyjające budowaniu relacji</i> poświęcony został tym kompetencjom, które sprzyjają zaspokajaniu dziecięcych potrzeb budowania w dziecku niezłomnego przekonania o własnej wartości. W rozdziale siódmym <i>Zasady komunikacji konstruktywnej</i> przedstawiono, w jaki sposób można budować komunikację, która służy osiąganiu porozumienia z poszanowaniem interesów obu stron. W rozdziale ósmym <i>Media a pogłębianie cech narcystycznych u dzieci</i> opisano, jaki jest wpływ mediów na wartości, poglądy i zachowania zarówno dorosłych, jak i dzieci. W rozdziale dziewiątym <i>Środowisko wychowawcze a rozwój cech narcystycznych</i> przeanalizowano, w jaki sposób instytucje zajmujące się wychowaniem podtrzymują lub wręcz promują narcystyczne cechy osobowości [na podstawie wstępu].
650
9
%a Narcyzm
650
9
%a Zaburzenia osobowości
650
9
%a Dzieci
650
9
%a Rozwój psychofizyczny dziecka
650
9
%a Rozwój psychospołeczny
650
9
%a Neuropsychologia
650
9
%a Rodzice
650
9
%a Postawy rodzicielskie
650
9
%a Rodzicielstwo bliskości
650
9
%a Mindfulness
650
9
%a Empatia
650
9
%a Lęk
650
9
%a Perfekcjonizm (psychologia)
650
9
%a Uczucia
650
9
%a Relacje międzyludzkie
650
9
%a Komunikacja interpersonalna
650
9
%a Kompetencje społeczne
650
9
%a Media społecznościowe
650
9
%a Wychowanie w rodzinie
650
9
%a Szkoły
650
9
%a Placówki opiekuńczo-wychowawcze
650
9
%a Socjologia dzieciństwa
655
9
%a Praca zbiorowa
655
9
%a Opracowanie
658
%a Psychologia
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Socjologia i społeczeństwo
700
1
#
%a Rola, Beata. %e Redaktor
710
2
#
%a Difin. %e Wydawca %4 pbl
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101453063 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-8085-309-6 %q (oprawa miękka)
W rozdziale pierwszym Narcyz, czyli kto? omówione zostały podstawowe definicje i teorie związane z kształtowaniem się osobowości narcystycznej. W rozdziale drugim Zagubiona spójność intelektu, emocji i ciała zanalizowano znaczenie powyższych sfer dla prawidłowego funkcjonowania jednostki oraz to, jak zaburzenia w poszczególnych obszarach mogą sprzyjać kształtowaniu się narcystycznego rysu osobowości. W rozdziale trzecim Jestem piękny i uroczy, popatrzcie w moje oczy główna uwaga została skupiona na emocjonalnym funkcjonowaniu dzieci z rysem osobowości nartystycznej. W rozdziale czwartym Dziecięce lęki opisano, w jaki sposób dorośli w sposób świadomy i nieświadomy wzbudzają w dzieciach niepokój i jak to może przełożyć się na zachowania o charakterze narcystycznym. W rozdziale piątym Perfekcjonizm rodzica a narcystyczna osobowość dziecka odniesiono się do takich pojęć jak: skuteczność, sprawczość, modelowanie zachowań i zaspokajanie potrzeb dziecka.
Rozdział szósty Kompetencje opiekunów sprzyjające budowaniu relacji poświęcony został tym kompetencjom, które sprzyjają zaspokajaniu dziecięcych potrzeb budowania w dziecku niezłomnego przekonania o własnej wartości. W rozdziale siódmym Zasady komunikacji konstruktywnej przedstawiono, w jaki sposób można budować komunikację, która służy osiąganiu porozumienia z poszanowaniem interesów obu stron. W rozdziale ósmym Media a pogłębianie cech narcystycznych u dzieci opisano, jaki jest wpływ mediów na wartości, poglądy i zachowania zarówno dorosłych, jak i dzieci. W rozdziale dziewiątym Środowisko wychowawcze a rozwój cech narcystycznych przeanalizowano, w jaki sposób instytucje zajmujące się wychowaniem podtrzymują lub wręcz promują narcystyczne cechy osobowości [na podstawie wstępu].
Інформація
Анонімний користувач не може замовити або зарезервувати документи!
Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.