Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Pod presją : twarzą w twarz z epidemią stresu i lęku wśród dziewcząt

Authors:
Damour, Lisa (1970- )
Full title:
Pod presją : twarzą w twarz z epidemią stresu i lęku wśród dziewcząt / Lisa Damour ; z angielskiego przełożyła Joanna Dżdża
Publication Year:
© 2020
Publisher:
Warszawa : Wydawnictwo Mamania
ISBN:
9788366577503
Physical description:
270, [1] strona ; 21 cm
Notes:
Bibliografia, netografia na stronach 251-[271]
Subject:
Dziewczęta
Nastolatki
Radzenie sobie ze stresem
Przezwyciężanie lęku
Pokonywanie strachu
Relacje międzyludzkie
Poczucie własnej wartości
Media społecznościowe
Wychowanie seksualne
Pornografia
Obraz własnego ciała
Dyskryminacja
Psychologia wychowawcza
Wychowanie w rodzinie
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Rodzina, relacje międzyludzkie
Genere / Form:
Książki
Publikacje popularnonaukowe
Poradniki i przewodniki
Poradnik
Opracowanie
Co-authors:
Dżdża, Joanna. Tłumacz
Grupa Wydawnicza Relacja. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 02957cam#a2200625#i#4500
001 3223101458483
003 OLSZT 005
005 20240125114300.2
008 201230s2020####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788366577503
035 %a xx004983694
035 %a (NUKAT)vtls004983694
035 %a (BPTOR)1323102060582
040 %a SZCZ U/KP %b pol %e PNN %c SZCZ U/KPs %d BPTOR %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %h eng
046 %k 2019
100 1 %a Damour, Lisa %d (1970- ). %e Autor
245 1 0 %a Pod presją : %b twarzą w twarz z epidemią stresu i lęku wśród dziewcząt / %c Lisa Damour ; z angielskiego przełożyła Joanna Dżdża.
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Undrer pressure : confronting the epidemic of stress and anxiety in girls
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Mamania, %c © 2020.
300 %a 270, [1] strona ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje popularnonaukowe
380 %a Poradniki i przewodniki
385 %a Rodzice
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 251-[271].
520 8 %a "Dr Lisa Damour przedstawia współczesny świat dziewcząt, w którym doświadczają one napięcia w wielu obszarach, takich jak: relacje w domu, presja w szkole, lęk społeczny w towarzystwie rówieśników, życie toczące się w przestrzeni wirtualnej. Pokazuje, jakie działania mogą podjąć dorośli, aby uchronić swoje córki przed toksyczną presją, której nasza kultura, włącznie z samymi rodzicami, poddaje dziewczynki" [z okładki].
650 9 %a Dziewczęta
650 9 %a Nastolatki
650 9 %a Radzenie sobie ze stresem
650 9 %a Przezwyciężanie lęku
650 9 %a Pokonywanie strachu
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Poczucie własnej wartości
650 9 %a Media społecznościowe
650 9 %a Wychowanie seksualne
650 9 %a Pornografia
650 9 %a Obraz własnego ciała
650 9 %a Dyskryminacja
650 9 %a Psychologia wychowawcza
650 9 %a Wychowanie w rodzinie
655 9 %a Poradnik
655 9 %a Opracowanie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Rodzina, relacje międzyludzkie
700 1 # %a Dżdża, Joanna. %e Tłumacz
710 2 # %a Grupa Wydawnicza Relacja. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101458483 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-66577-50-3

"Dr Lisa Damour przedstawia współczesny świat dziewcząt, w którym doświadczają one napięcia w wielu obszarach, takich jak: relacje w domu, presja w szkole, lęk społeczny w towarzystwie rówieśników, życie toczące się w przestrzeni wirtualnej. Pokazuje, jakie działania mogą podjąć dorośli, aby uchronić swoje córki przed toksyczną presją, której nasza kultura, włącznie z samymi rodzicami, poddaje dziewczynki" [z okładki].

Loanable items

Inventory number:
KG 183010
Call number:
W 183010 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Unavailable

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form