Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Szkoła, jakiej (nie)potrzebujemy w przyszłości

пропозиція бібліотеки
LDR 02083caa#a2200373#i#4500
001 3223201460358
003 OLSZT 005
005 20240125114300.2
008 210108s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Osiński, Zbigniew. %e Autor
245 1 0 %a Szkoła, jakiej (nie)potrzebujemy w przyszłości / %c Zbigniew Osiński.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera refleksję o charakterze publicystycznym, jak przyznaje autor, na temat kondycji polskiej szkoły, która nie zmieniła się na przestrzeni ostatnich lat. Autor ubolewa nad zbyt szybko wprowadzoną reformą likwidującą gimnazja, nad zbyt słabo widoczną obecnością technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie kształcenia czy nad postępującym procesem deprecjonowania zawodu nauczyciela. Za wzorcowy przykład systemu edukacji stawia Finlandię. Jako możliwe do przyjęcia modele edukacji XXI wieku autor wskazuje konstruktywizm pedagogiczny i konektywizm, a także koncepcje takich badaczy jak Val D. Rust z USA, Per Dalin z Norwegii czy Gordon Dryden z Nowej Zelandii i Jeannette Vos z USA.
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
650 9 %a Reforma oświaty
650 9 %a Polityka oświatowa
650 9 %a Nauczanie on-line
651 9 %a Polska
651 9 %a Finlandia
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Kwartalnik Edukacyjny. - %w (OLSZT 005)3222400293408 %x 1230-7556 %g 2020, nr 1, s. 42-52
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201460358 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera refleksję o charakterze publicystycznym, jak przyznaje autor, na temat kondycji polskiej szkoły, która nie zmieniła się na przestrzeni ostatnich lat. Autor ubolewa nad zbyt szybko wprowadzoną reformą likwidującą gimnazja, nad zbyt słabo widoczną obecnością technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie kształcenia czy nad postępującym procesem deprecjonowania zawodu nauczyciela. Za wzorcowy przykład systemu edukacji stawia Finlandię. Jako możliwe do przyjęcia modele edukacji XXI wieku autor wskazuje konstruktywizm pedagogiczny i konektywizm, a także koncepcje takich badaczy jak Val D. Rust z USA, Per Dalin z Norwegii czy Gordon Dryden z Nowej Zelandii i Jeannette Vos z USA.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр