%a Metodyka dyskretna, czyli dlaczego powinniśmy odejść od kultury nauczania i stworzyć kulturę uczenia się / %c Marzena Żylińska.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Artykuły
380
%a Publikacje fachowe
388
#
%a 2001-
520
8
%a Zawiera: "My to już dawno robimy!" ; Dlaczego tak trudno odejść od szkoły transmisyjnej i metod podawczych? ; Do czego przygotowuje szkoła? ; Dzieci chcą się uczyć, ale inaczej niż oczekuje tego tradycyjna szkoła ; Dlaczego metodyka dyskretna? ; Metodyka dyskretna a dobór zadań ; Pomiar dydaktyczny czy diagnoza w procesie? ; Motywacja wewnętrzna a możliwość zrobienia zadań "po swojemu".
520
8
%a Zawiera prezentację metodyki dyskretnej, czyli metodyki kultury uczenia się, która traktuje uczniów jako pełnoprawne, autonomiczne podmioty o określonych potrzebach, talentach i deficytach. Autorka wychodzi z założenia, że dzieci i młodzi ludzie najlepiej rozwijają się mogąc uczyć się w naturalny sposób. Celem szkoły nie jest tu realizacja podstawy programowej, ale stworzenie wszystkim uczniom warunków do rozwinięcia ich indywidualnego potencjału.
650
9
%a Metody nauczania
650
9
%a Nauczanie
650
9
%a Uczenie się
650
9
%a Nauczyciele
650
9
%a Uczniowie
655
9
%a Artykuł z czasopisma naukowego
655
9
%a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658
%a Edukacja i pedagogika
773
0
#
%i // %t Kwartalnik Edukacyjny. - %w (OLSZT 005)3222400293408 %x 1230-7556 %g 2020, nr 1, s. 53-64
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201460364 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
Zawiera: "My to już dawno robimy!" ; Dlaczego tak trudno odejść od szkoły transmisyjnej i metod podawczych? ; Do czego przygotowuje szkoła? ; Dzieci chcą się uczyć, ale inaczej niż oczekuje tego tradycyjna szkoła ; Dlaczego metodyka dyskretna? ; Metodyka dyskretna a dobór zadań ; Pomiar dydaktyczny czy diagnoza w procesie? ; Motywacja wewnętrzna a możliwość zrobienia zadań "po swojemu".
Zawiera prezentację metodyki dyskretnej, czyli metodyki kultury uczenia się, która traktuje uczniów jako pełnoprawne, autonomiczne podmioty o określonych potrzebach, talentach i deficytach. Autorka wychodzi z założenia, że dzieci i młodzi ludzie najlepiej rozwijają się mogąc uczyć się w naturalny sposób. Celem szkoły nie jest tu realizacja podstawy programowej, ale stworzenie wszystkim uczniom warunków do rozwinięcia ich indywidualnego potencjału.
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.