Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Opinie nauczycieli wczesnoszkolnych o zastosowaniu technologii informacyjnej podczas uczenia się/nauczania muzyki poprzez audiację

propozycja biblioteki
LDR 02195caa#a2200421#i#4500
001 3223201460385
003 OLSZT 005
005 20240125114300.5
008 210109s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Zwolińska, Ewa. %e Autor
245 1 0 %a Opinie nauczycieli wczesnoszkolnych o zastosowaniu technologii informacyjnej podczas uczenia się/nauczania muzyki poprzez audiację / %c Ewa Anna Zwolińska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 76-78.
520 8 %a Zawiera opis badania, którego celem było poznanie opinii nauczycieli wczesnoszkolnych o przydatności zastosowania technologii informacyjnej podczas uczenia się/nauczania muzyki poprzez audiację. Przeprowadzono półstrukturalne wywiady z osobami, które ukończyły kierunek pedagogika wczesnoszkolna z modułem innowacyjna edukacja muzyczna w UKW w Bydgoszczy. W badaniach wzięło udział 50 nauczycieli muzyki uczących w przedszkolu lub w klasach I-III.
650 9 %a Edukacja muzyczna
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Wychowanie przedszkolne
650 9 %a Audiacja
650 9 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
650 9 %a Zdolności muzyczne
650 9 %a Nauczyciele przedszkoli
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Uczenie się
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %x 1896-2327 %g 2020, nr 1, s. 61-78
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201460385 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera opis badania, którego celem było poznanie opinii nauczycieli wczesnoszkolnych o przydatności zastosowania technologii informacyjnej podczas uczenia się/nauczania muzyki poprzez audiację. Przeprowadzono półstrukturalne wywiady z osobami, które ukończyły kierunek pedagogika wczesnoszkolna z modułem innowacyjna edukacja muzyczna w UKW w Bydgoszczy. W badaniach wzięło udział 50 nauczycieli muzyki uczących w przedszkolu lub w klasach I-III.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz