%a Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z perspektywy czterech dekad / %c Patrycja Młynek.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Artykuły
380
%a Publikacje naukowe
388
#
%a 2001-
504
%a Bibliografia, netografia na stronach 115-116.
520
8
%a Zawiera opis badań, których celem była próba ukazania przemian w postrzeganiu uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz organizacji ich procesu kształcenia. Badania przeprowadzono metodą sondażu diagnostycznego z techniką ankiety. W badaniu udział wzięło 83 nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej szkół publicznych.
520
8
%a Zawiera schemat pt. Różnice między specjalnymi potrzebami rozwojowymi a specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
520
8
%a Zawiera cztery tabele: Liczba uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w latach 2011-2018 ; Liczba uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w latach 1990-2009 ; Liczba uczniów korzystających z wybranych form pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkołach podstawowych (bez szkół specjalnych) w latach 1990-2009 ; Wynik testu chi kwadrat dla zmiennej niezależnej - liczba uczniów objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną oraz zmiennej zależnej.
520
8
%a Zawiera wykresy: Ogólna liczba uczniów w badanych grupach oraz liczba uczniów objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną ; Opinie nauczycieli na temat obecnych rozwiązań systemowych dotyczących pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi ; Opinie nauczycieli na temat pomocy udzielonej im przez poradanie psychologiczno-pedagogiczne lub inne instytucje ; Opinie nauczycieli na temat realizacji przez nich zaleceń odnośnie do pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych ; Opinie nauczycieli na temat ewentualnych zmian liczebności uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
650
9
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650
9
%a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
650
9
%a Nauczanie początkowe
650
9
%a Nauczyciele nauczania początkowego
655
9
%a Raport z badań
655
9
%a Artykuł z czasopisma naukowego
658
%a Edukacja i pedagogika
773
0
#
%i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %x 1896-2327 %g 2020, nr 1, s. 95-116
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201460393 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
Zawiera opis badań, których celem była próba ukazania przemian w postrzeganiu uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz organizacji ich procesu kształcenia. Badania przeprowadzono metodą sondażu diagnostycznego z techniką ankiety. W badaniu udział wzięło 83 nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej szkół publicznych.
Zawiera schemat pt. Różnice między specjalnymi potrzebami rozwojowymi a specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Zawiera cztery tabele: Liczba uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w latach 2011-2018 ; Liczba uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w latach 1990-2009 ; Liczba uczniów korzystających z wybranych form pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkołach podstawowych (bez szkół specjalnych) w latach 1990-2009 ; Wynik testu chi kwadrat dla zmiennej niezależnej - liczba uczniów objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną oraz zmiennej zależnej.
Zawiera wykresy: Ogólna liczba uczniów w badanych grupach oraz liczba uczniów objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną ; Opinie nauczycieli na temat obecnych rozwiązań systemowych dotyczących pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi ; Opinie nauczycieli na temat pomocy udzielonej im przez poradanie psychologiczno-pedagogiczne lub inne instytucje ; Opinie nauczycieli na temat realizacji przez nich zaleceń odnośnie do pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych ; Opinie nauczycieli na temat ewentualnych zmian liczebności uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.