Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola pamięci i opowieści w kształtowaniu tożsamości i wychowaniu aksjologicznym dziecka : pedagogiczne refleksje na temat spektaklu "Opowieści z niepamięci"

Autorzy:
Sanecka, Anna
Tytuł pełny:
Rola pamięci i opowieści w kształtowaniu tożsamości i wychowaniu aksjologicznym dziecka : pedagogiczne refleksje na temat spektaklu "Opowieści z niepamięci" / Anna Sanecka
Szukaj w:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2020, nr 2, s. 95-108
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 107-108
Streszczenie angielskie
Temat:
Narracja
Wychowanie do wartości
Teatr dziecięcy i młodzieżowy
Pamięć
Tożsamość (filozofia)
Mitologia słowiańska
Edukacja i pedagogika
Kultura i sztuka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02374caa#a2200409#i#4500
001 3223201467563
003 OLSZT 005
005 20240125114300.5
008 210201s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Sanecka, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Rola pamięci i opowieści w kształtowaniu tożsamości i wychowaniu aksjologicznym dziecka : %b pedagogiczne refleksje na temat spektaklu "Opowieści z niepamięci" / %c Anna Sanecka.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 107-108.
520 8 %a W artykule zaprezentowano wyniki badań, w których wykorzystano analizę spektaklu teatralnego dla dzieci "Opowieści z niepamięci" jako narzędzie kształtowania tożsamości kulturowej dziecka oraz wprowadzenie najmłodszej widowni w tematykę pamięci jako kategorii etycznej.
520 8 %a Zawiera: "Opowieści z niepamięci" jako opowieść o roli pamięci i zapominania ; Słowiańska mitologia ; Opowieść i pojęcia znaczeniowo podobne: mit, legenda, bajka ; Pamięć, niepamięć, zapominanie i ich społeczne skutki ; Tożsamość i jej kształtowanie ; "Opowieści z niepamięci" jako narzędzie w wychowaniu młodych widzów.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Narracja
650 9 %a Wychowanie do wartości
650 9 %a Teatr dziecięcy i młodzieżowy
650 9 %a Pamięć
650 9 %a Tożsamość (filozofia)
650 9 %a Mitologia słowiańska
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Kultura i sztuka
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %x 1896-2327 %g 2020, nr 2, s. 95-108
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201467563 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule zaprezentowano wyniki badań, w których wykorzystano analizę spektaklu teatralnego dla dzieci "Opowieści z niepamięci" jako narzędzie kształtowania tożsamości kulturowej dziecka oraz wprowadzenie najmłodszej widowni w tematykę pamięci jako kategorii etycznej.

Zawiera: "Opowieści z niepamięci" jako opowieść o roli pamięci i zapominania ; Słowiańska mitologia ; Opowieść i pojęcia znaczeniowo podobne: mit, legenda, bajka ; Pamięć, niepamięć, zapominanie i ich społeczne skutki ; Tożsamość i jej kształtowanie ; "Opowieści z niepamięci" jako narzędzie w wychowaniu młodych widzów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz