Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Budowanie dobrostanu dziecka poprzez rozwijanie uważności : mindful eating - doświadczanie uważnego jedzenia

Autorzy:
Kosz-Szumska, Justyna
Tytuł pełny:
Budowanie dobrostanu dziecka poprzez rozwijanie uważności : mindful eating - doświadczanie uważnego jedzenia / Justyna Kosz-Szumska
Szukaj w:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2020, nr 4, s. 65-84
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 82-84
Streszczenie angielskie
Temat:
Mindfulness
Jedzenie (czynność)
Action Research
Świadomość
Uczniowie klas początkowych
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02095caa#a2200397#i#4500
001 3223201467610
003 OLSZT 005
005 20240125114300.0
008 210201s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Kosz-Szumska, Justyna. %e Autor
245 1 0 %a Budowanie dobrostanu dziecka poprzez rozwijanie uważności : %b mindful eating - doświadczanie uważnego jedzenia / %c Justyna Kosz-Szumska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 82-84.
520 8 %a Celem artykułu jest przybliżenie problematyki rozwijania uważności (mindfulness) u dzieci w młodszym wieku szkolnym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kategorię uważnego jedzenia (mindful eating). Przedstawiono w nim również przebieg i wyniki badań, których celem było dokonanie oceny efektów wprowadzonego do systemu edukacji uczniów w młodszym wieku szkolnym innowacyjnego działania, opartego na wdrożeniu elementów rozwijania uważności.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Mindfulness
650 9 %a Jedzenie (czynność)
650 9 %a Action Research
650 9 %a Świadomość
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %x 1896-2327 %g 2020, nr 4, s. 65-84
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201467610 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Celem artykułu jest przybliżenie problematyki rozwijania uważności (mindfulness) u dzieci w młodszym wieku szkolnym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kategorię uważnego jedzenia (mindful eating). Przedstawiono w nim również przebieg i wyniki badań, których celem było dokonanie oceny efektów wprowadzonego do systemu edukacji uczniów w młodszym wieku szkolnym innowacyjnego działania, opartego na wdrożeniu elementów rozwijania uważności.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz